موسس وبسایت «آنلاین حراجی» گفت: خدمات این وبسایت که شامل خرید، فروش، تعویض و مزایده کالاهای مصرفی، الکترونیک، لوکس و لوازم خانگی است در این وبسایت با ضریب امنیتی بالا و رضایت کامل خریدار و فروشنده انجام میشود. محمد مرادی با بیان اینکه در 17 شهر کشور امکان تحویل این کالاها از طریق این مجموعه وجود دارد درباره چگونگی عملیات انبارداری وبسایت آنلاین حراجی گفت: اجناس 15 روز اول به صورت رایگان در انبارها میمانند و پس از 15 روز، در صورت درخواست فروشنده تا زمان فروش در انبار نگهداری میشود و پس از فروش، هزینه انبارداری از کل مبلغ کسر میشود. وی افزود: در نظر داریم سالانه 20 سرویس جدید در زمانبندی مشخص شامل سرویسهای فیزیکی و مجازی از طریق این وبسایت ارائه شود. در ادامه این نشست محمدمهدی کیهانی، مدیر وبسایت آنلاین حراجی گفت: کاربران برای ورود به این سایت، ابتدا فرم ثبتنام را پر میکنند. سپس همه کالاها (اعم از نو و دست دوم) به صورت مزایده در سایت معرفی میشود و کاربران پس از بازدید اعلام قیمت میکنند و پس از اتمام مهلت مزایده، کالا به بالاترین قیمتی که نزدیک به قیمت فروشنده باشد، فروخته میشود. کاربران میتوانند آخرین قیمت در آخرین مزایده کالا را در این سایت مشاهده کنند و بعد از تفاهم با فروشنده، کالا از انبار به محل خریدار(در هر نقطه جغرافیایی) با صدور فاکتور ارسال شده و تحویل داده میشود و بعد از دریافت و تایید کالا، هزینه کالا توسط خریدار پرداخت میشود. وی در ادامه افزود: تنها هزینهای که سایت از خریدار و فروشنده میگیرد، هزینه 7 هزار تومانی از هر طرف معامله است. کیهانی اظهار کرد: از روز شنبه که وبسایت آغاز به کار میکند، کالاها در 3 دسته لوازم الکترونیکی (موبایل، تبلت و کامپیوتر)، پوشاک، زیورآلات و ساعت مچی و لوازم خانگی و ورزشی به حراج گذاشته میشود.