printlogo


کد خبر: 147917تاریخ: 1394/8/7 00:00
فرمانده نیروی انتظامی خبر داد
افزایش ۵ برابری گیت‌های بازرسی در مهران

گروه اجتماعی: گیت‌های بازرسی در 3 مرز مهران، شلمچه و چزابه افزایش یافته‌ تا خدمت‌رسانی به زائران عتبات با سرعت بیشتری انجام شود.
به گزارش «وطن امروز» سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی درباره اعلام دولت عراق برای زائرانی که بدون مجوز وارد عراق شوند، گفت: پلیس جمهوری اسلامی تمهیدات خوبی برای ایام اربعین در نظر گرفته و بدین‌منظور گیت‌های بازرسی در 3 مرز مهران، شلمچه و چزابه افزایش یافته و در مرز مهران گیت‌ها
5 برابر شده تا خدمت‌رسانی به زائران با سرعت بیشتری انجام شود. وی بیان داشت: سعی شده امکانات رفاهی بیشتر شود اما توصیه‌ای که به مردم داریم این است که با گذرنامه معتبر حضور پیدا کنند و نسبت به تاریخ گذرنامه نیز دقت لازم را داشته باشند، چرا که بدون گذرنامه تردد انجام نمی‌شود. اشتری درباره ویزا خاطرنشان کرد: منتظر تصمیم دولت عراق هستیم، در حال حاضر اولویت اول گذرنامه است و ویزا نیز اولویت بعدی است که پابرجاست مگر اینکه دولت عراق نظر دیگری بدهد.
فرمانده نیروی انتظامی درباره نظارت پلیس بر فضای مجازی و تلگرام اظهار داشت: اقدام و نظارت‌های ما بر فضای مجازی براساس مصوبات شورایعالی فضای مجازی و کمیسیون تشخیص مصادیق مجرمانه است و ما براساس آن اقدام می‌کنیم و هرچه شورا اعلام کند ما عمل می‌کنیم.
 


Page Generated in 0/0047 sec