printlogo


کد خبر: 147920تاریخ: 1394/8/7 00:00
کوتاه و گویا

  موزه هنرهای دینی امام علی(ع) در ایام محرم و صفر 3 نمایشگاه متفاوت در حوزه‌های تصویرسازی، خوشنویسی و نقاشی با عنوان «سوگواری‌های عاشورایی» برپا کرده است. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در ساعات ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر به «موزه هنرهای دینی
امام علی(ع)» واقع در بلوار اسفندیار، پلاک ۵۳ مراجعه کنند.
  به گفته چیذری، مدیرعامل شرکت شهربان به منظور بالا بردن سطح تعاملات اجتماعی نیروهای شهربان با شهروندان اولین آزمون تعیین سطح عوامل این شرکت برگزار شد.
  به دنبال اظهارات زیاری، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی آموزشی مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی مبنی بر ضرورت بهره‌مندی دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی - کاربردی از مزایای سازمان نظام مهندسی مقرر شد دانش‌آموختگان رشته مهندسی فناوری معماری طراحی و نوسازی بافت‌های فرسوده، در صورت داشتن مدرک کاردانی در رشته‌های اصلی معماری، از مزایای سازمان نظام مهندسی و پروانه اشتغال به کار برخوردار شوند.
  اصغر دالوندی، منتخب چهارمین دوره شورایعالی نظام پرستاری افزایش یک تا
2 میلیون تومانی حقوق پرستاران، اجباری شدن کارت نظام‌پرستاری برای پرستاران و ایجاد دانشکده‌های خصوصی پرستاری را از اولویت‌های دوره جدید  عنوان کرد.  همچنین سعادت‌الله امیری، رئیس هیأت‌مدیره نظام‌پرستاری فسا از قول مساعد وزیر بهداشت برای تکمیل و راه‌اندازی پانسیون خواهران برای پرستاران شاغل در این شهرستان خبر داد.
  در حاشیه کنفرانس بین‌المللی واک21 در وین  عظیم بابایی، شهردار منطقه 6 به معرفی و تشریح جایزه جهانی خشت طلایی تهران پرداخت و از قالیباف شهردار تهران به‌عنوان رئیس افتخاری این جایزه جهانی نام برد. گفتنی است امسال دومین دوره از جایزه خشت طلایی 31 اکتبر در تهران به میزبانی شهرداری تهران برگزار می‌شود.
  نمایشگاه صنایع دستی و سوغات سراسر ایران  ویژه ماه محرم  در بوستان آب و آتش افتتاح شد. این نمایشگاه از ساعت 14 دایر خواهد بود و شروع ویژه‌برنامه‌ها از ساعت 18 الی 21 است.
  مسعود ناصری‌پور، دبیر علمی بیست‌و‌پنجمین کنگره سالانه انجمن چشم‌پزشکی ایران از برگزاری این کنگره از 23 تا 26 آذرماه سال جاری در مرکز همایش‌های رازی تهران
 خبر داد.


Page Generated in 0/0054 sec