printlogo


کد خبر: 147940تاریخ: 1394/8/7 00:00
اخبار

بهداد به المپیک می‌رسد
سرمربی تیم‌ملی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی ایران می‌گوید بهداد سلیمی به المپیک 2016 می‌رسد اما ‌ای کاش پروسه مراقبت از ورزشکاران بیشتر و البته زودتر از این مورد توجه قرار می‌گرفت.
به گزارش ایسنا، حسین توکلی در حاشیه انتخابات فدراسیون پزشکی- ورزشی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بهداد سلیمی، اظها‌ر کرد: مصدومیتی که برای بهداد رخ داد یک حادثه بود و به خاطر فشار تمرینات نبود. در همان روز نصیرشلال و مرادی و سایر و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان نیز برنامه تمرینی سنگینی داشتند ولی متاسفانه پای بهداد سلیمی به تخته گیر کرد و باعث به وجود آمدن این مصدومیت برای او شد. او ا‌ضافه‌ کرد‌: البته نکته خوشحال‌کننده این است که پارگی رباط پای بهداد خطرناک نیست و پیوند آن راحت است و خبر خوب، رسیدن بهداد سلیمی به المپیک است. امیدوارم با جراحی شرایط این و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ ایران تا بازی‌های المپیک خوب شود و به بهترین شرایط بازگردد. باید تاکید کنم نرفتن او به ر‌قا‌بت‌های جهانی کار را برای رقبایش بسیار ساده کرد، زیرا بهداد در شرایط بسیار خوبی از نظر آمادگی قرار داشت.

تأیید نام 7 نامزد برای انتخابات فیفا
کمیته‌ انتخاباتی فیفا 7 نامزد را برای ریاست فیفا تایید کرد. به نقل از آ. اس، کمیته‌ انتخاباتی فیفا 7 نامزد را برای ریاست فیفا تایید کرد. افراد تعیین‌شده شاهزاده اردنی بن الحسین، موسی حسن بلیتای، ژروم شامپاینی، جیانی اینفانتینو، میشل پلاتینی، سلمان ابراهیم الخلیفه و توکیو سیکسوال هستند. تنها کسی که نامزدی‌اش برای ریاست فیفا تایید نشد، بازیکن سابق تیم ترینیداد و توباگو، داوی نخید است. فیفا با وجود محرومیت 90 روزه‌ میشل پلاتینی، نامزدی او را برای ریاست این سازمان تایید کرد. انتخابات ریاست فیفا در 26 فوریه سال 2016 در زوریخ برگزار می‌شود.

ماسکرانو 2 جلسه محروم شد
مدافع آرژانتینی بارسلونا به دلیل توهین به داور مسابقه در رویارویی بارسلونا مقابل ایبار، 2 جلسه از همراهی تیمش محروم شد. خاویر ماسکرانو در دیدار بارسلونا مقابل ایبار به دلیل توهین به کمک داور مسابقه و بنا به تشخیص داور وسط، از زمین اخراج شد. بسیاری بر این باور بودند که مدافع آبی و ‌اناری‌ها 4 جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد شد اما اکنون و براساس اعلام کمیته انضباطی مسابقه‌های فوتبال اسپانیا، خاویر ماسکرانو 2 جلسه محروم شده است. این کمیته اعلام کرد جمله‌ای که ماسکرانو گفته ناسزا محسوب نمی‌شود و کمترین میزان محرومیت برای این اتفاق، 2 جلسه است. با این محرومیت، ماسکرانو 2 بازی لالیگا برابر ختافه و ویارئال را از دست خواهد داد. البته او می‌تواند در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید حضور داشته باشد.

نشست سه جانبه در فدراسیون
نشست سه‌جانبه علی کفاشیان و محمود اسلامیان، رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال همراه با افشین پیروانی، مدیر تیم‌ملی فوتبال دیروز  با محوریت مسائل مربوط به تیم‌ملی در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه طرفین درباره مسائل مختلف مربوط به تیم‌ملی فوتبال به صحبت نشسته و درباره اتفاقات اخیر ضمن برشمردن موانع و مشکلات لازم در جهت برهم زدن آرامش تیم‌ملی، پیرامون این موضوع به ارائه راهکارهای لازم پرداختند. همچنین مسؤولان فدراسیون فوتبال و تیم‌ملی با توجه به اتفاقاتی که همواره پیش از این در زمان آغاز اردوهای تیم‌ملی به وجود آمده است، در آستانه اردوی جدید تیم‌ملی درباره اینکه این تیم در این برهه زمانی نیاز به آرامش دارد به بررسی مسائلی که در گذشته باعث بر هم خوردن این آرامش شده بود، پرداخته تا این بار دیگر شاهد ایجاد فضای تفرقه در اردو نبوده و جنگ و جدال‌های همیشگی ایجاد نشود. در پایان همچنین درباره مشکلات پیش آمده بین کادرفنی تیم‌ملی بویژه شخص سرمربی تیم‌ملی با مسؤولان سابق کمیته اخلاق صحبت‌های لازم انجام شد و مقرر شد در این باره راهکارهای اجرایی لازم به عمل آید.

رئیس فدراسیون پزشکی ـ ورزشی انتخاب شد
غلامرضا نوروزی با کسب اکثریت آرا برای 4 سال رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون پزشکی- ورزشی صبح دیروز به ریاست عبدالحمید حمیدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و با حضور شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک برگزار شد. در پایان دور دوم انتخابات، غلامرضا نوروزی با 29 رأی برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون پزشکی- ورزشی انتخاب شد. ابراهیم خادم نیز در این مرحله تنها 11 رأی کسب کرد.


Page Generated in 0/0051 sec