printlogo


کد خبر: 147949تاریخ: 1394/8/7 00:00
سلام وطن

 اگر مسؤولان وزارت ارتباطات توانایی انجام فیلترینگ هوشمند را در شبکه‌های اجتماعی که فساد اخلاقی را دارند به جامعه پمپاژ می‌کنند ندارند همان بهتر که این موارد فیلتر شوند تا جوانان ما بیش از این گرفتار نشوند. برای مسؤولان متاسفم که ظرفیت‌های داخلی را برای داشتن یک شبکه اجتماعی ملی فراهم نمی‌کنند و این بستر را برای کشورهای دیگر و سودجیان فراهم می‌کنند.
توسلی از تهران
 پرستاران شرکتی قزوین طبق ماه‌های گذشته، این ماه هم هنوز حقوق خود را دریافت نکرده‌اند. کسی هم پاسخگو نیست. لطفا صدای مارا به گوش مسؤولان برسانید. باتشکر
حسینی
  امروز بصیرت ملت عراق، آمریکایی‌ها را شوکه و آنها را کاملا زمینگیر کرده. آنها هرگز انتظار چنین هوش سیاسی بالایی را از ملت عراق نداشتند، تا جایی که برای گل‌آلود کردن آب نیز مجبورند پاورچین پاورچین قدم بردارند. امروز ملت عراق نه‌فقط به سوی شیاطین انسان‌نمای تکفیری بلکه به‌سوی فتح قله‌های بلند تاریخ یورش برده‌اند.
احدی
  مگر قانون راهنمایی و رانندگی در پایتخت کشور بزرگ ایران وجود ندارد که اقوام یکی از مسؤولان نظام برای یک تصادف که در آن مقصر نیز بوده است دست به دامن محافظ می‌شود! لطفا مسؤولان ارگان‌های امنیتی فرد خاطی را به سزای عمل خود برسانند تا دیگر این اقدامات تکرار نشود.
صالحی
  به مسؤولان بگویید که کشاورزان برنجکار شمالی در حال برداشت کشت دوم برنج‌شان هستند، همچون قبل تقاضا داریم با تاخیر در ورود برنج‌های خارجی از کشاورزان و تولید داخلی حمایت کنید.
یک کشاورز


Page Generated in 0/0051 sec