printlogo


کد خبر: 148058تاریخ: 1394/8/10 00:00
سرخط خبر

 رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: هنوز رایزن بازرگانی به کشورهای اروپایی اعزام نشده است اما بزودی در آلمان، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه رایزن بازرگانی مستقر می‌شود.
 حمید زادبوم، رایزن بازرگانی ایران در ترکیه با بیان اینکه فهرست تعرفه ترجیحی افزایش می‌یابد، گفت: مبادلات تجاری میان ایران و ترکیه بدون احتساب نفت وگاز حدود 6 میلیارد دلار است که شامل 2 میلیارد دلار صادرات ایران به ترکیه و 4 میلیارد دلار صادرات ترکیه به ایران می‌شود.
 رئیس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی گفت: دولت ۱۰۰میلیون دلار برای حمایت از صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی به حساب بانک توسعه صادرات واریز کرده است.
 معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه بررسی تخلفات روستای زیارت در دستور کار شورایعالی معماری و شهرسازی قرار گرفته است، گفت: اجازه بلندمرتبه‌سازی را در همه پهنه‌ها نمی‌دهیم.
 محمدرضا واعظ‌مهدوی، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: در کشور با پدیده پروژه‌های نیمه‌تمام مواجه هستیم و برآورد این است که حدود 400 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیاز است و با وضعیت اعتباری که داریم، تکمیل این پروژه‌ها 10 تا 15 سال زمان نیاز دارد.
 بهمن دانایی، دبیر انجمن صنفی صنایع قند و شکر از باقی ‌ماندن مطالبات 270 میلیارد تومانی این صنعت از دولت از سال گذشته تاکنون انتقاد کرد.
 وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و تنفیذ برجام و بیان الزامات برجام، بر عدم‌ مصرف کالاهای خارجی بویژه کالاهای مصرفی آمریکایی تأکید کرد.
 شرکت آب منطقه‌ای تهران از رشد 39 درصدی بارش‌های سال آبی جدید در تهران نسبت به مدت مشابه در سال‌های گذشته خبر داد.
 


Page Generated in 0/0063 sec