printlogo


کد خبر: 148080تاریخ: 1394/8/10 00:00
رویدادها

جلوه‌های ویژه رایانه‌ای در آخرین مراحل «بادیگارد»
با اتمام فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی‎کیا تدوین فیلم توسط مهدی حسینی‌وند در حال انجام است و تاکنون حدود 70 درصد تدوین فیلم انجام شده است. به گزارش تسنیم، فیلم سینمایی «بادیگارد» ابراهیم حاتمی‌کیا با اتمام فیلمبرداری خود در اوایل مهرماه به مرحله تدوین رسید تا در ماه‌های باقیمانده تا جشنواره فیلم فجر امسال در زمان مناسب کار را برای اکران در جشنواره آماده کند اما بخش مهمی از «بادیگارد» به جلوه‌های‌ ویژه رایانه‌ای فیلم مربوط است. حیدر، شخصیت اول فیلم که یک محافظ شخصی است، در جریان فیلم دچار شک و تردید در راهی که پیموده است، می‌شود و بعد از مجروحیت در جریان یک حمله تروریستی آرامشش را از دست می‌دهد. در بخشی از فیلم سکانس‌های کابوس‌های شبانه حیدر تصویر می‌شود که نیاز به جلوه‌های ویژه رایانه‌ای خاصی دارد.

حامد زمانی برای «آسمان من» تیتراژ خواند
حامد زمانی خوانندگی تیتراژ دور تازه پخش مجموعه تلویزیونی «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج را به عهده گرفت. به گزارش مهر قرار است تیتراژ جدید این سریال با صدای حامد زمانی از قسمت سوم این سریال روی آنتن برود. ضمن اینکه شعر، خوانندگی و موسیقی ترانه تیتراژ سریال «آسمان من» بر عهده حامد زمانی بوده و تنظیم آن را امیر جمالفرد بر عهده داشته است. سریال «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج و نویسندگی هومان فاضل، محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است که پس از پخش از شبکه افق، از ۹ آبان‌ماه از شبکه سه سیما پخش ‌می‌شود. در این مجموعه ۳۰ قسمتی بیش از ۷۵ بازیگر همچون حامد بهداد، امین حیایی، دانیال حکیمی، پژمان بازغی، سروش صحت، آتیلا پسیانی و حسن پورشیرازی ایفای نقش می‌کنند.

صدا وسیما در فکر راه‌اندازی موزه رسانه است
مدیر‌کل روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از راه‌اندازی موزه رسانه‌ ملی در آینده خبر داد و گفت: ریاست محترم سازمان، این اجازه را به روابط‌عمومی داده‌اند که نسبت به شناسایی اقلام موزه‌ای و در نهایت راه‌اندازی موزه رسانه‌ملی اقدام کند که با راه‌اندازی آن، این موزه می‌تواند به یکی از بهترین موزه‌های کشور تبدیل شود، چراکه در برگیرنده تاریخ رسانه خواهد بود. به‌ گزارش ایسنا، در نشست تخصصی انجمن روابط‌عمومی ایران با موضوع «روابط‌عمومی و تعامل با رسانه‌ها» دکتر داوود نعمتی‌انارکی، مدیر‌کل روابط‌عمومی صداوسیما به تشریح ضرورت و اهمیت تعامل روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها پرداخت و درباره تعامل روابط‌عمومی‌ صداوسیما با رسانه‌ها گفت: در دوره جدید فعالیت‌های صداوسیما و با تأکیدی که ریاست محترم رسانه‌ملی داشته‌، روابط‌عمومی رسانه وظیفه خود می‌داند که تعامل خود را با رسانه‌های دیگر افزایش دهد و با ارائه آخرین اخبار فعالیت‌ها، برنامه‌ها و سیاست‌های رسانه‌ملی مردم را نسبت به آنچه که تولید می‌شود و سیاست‌هایی که اتخاذ می‌شود، آگاه کند. در پایان این نشست، پنل تخصصی تعامل با رسانه با حضور دکتر فرقانی، مهدخت بروجردی، میرزا بابا مطهری‌نژاد و داوود نعمتی برگزار شد که در آن به سوال‌های کارشناسان حوزه روابط عمومی در موضوع تعامل با رسانه‌ها پاسخ داده شد.

انتشار «دعاهایی برای صلح»
کتاب «دعاهایی برای صلح» نوشته جین گودال و با تصویرگری فیروزه گل‌محمدی منتشر می‌شود.  به گزارش مهر، کتاب «دعاهایی برای صلح» نوشته جین گودال و با تصویرگری فیروزه گل‌محمدی با همکاری آژانس ادبی «کیا» منتشر شد. این کتاب که دربرگیرنده پیام جهانی برای ایجاد امید، صلح و آرامش در بین همه ساکنان زمین است به‌تازگی توسط انتشارات «ماین ادیشن» در اکتبر ۲۰۱۵ همزمان به زبان‌های آلمانی و انگلیسی چاپ شده است.  فیروزه گل‌محمدی تصویرگر و نقاش ایرانی نیز که تصویرگری این کتاب را برعهده دارد، هنرمندی است که تاکنون در عرصه‌های جهانی و ایرانی تصویرگری کتاب کودک، جوایز متعددی کسب کرده است.
 


Page Generated in 0/0050 sec