printlogo


کد خبر: 148084تاریخ: 1394/8/10 00:00
اخبار

اردوغان و زندانی شدن داوران
پای رئیس‌جمهور ترکیه به ماجرای زندانی شدن چهار داور در ورزشگاه ترابوزان اسپور در پایان دیدار این تیم با غازیان اسپور باز شد. به گزارش مهر، رئیس باشگاه ترابوزان پس از اینکه چهار داور دیدار این تیم با غازیان اسپور، در وقت‌های پایانی به نفع تیمش پنالتی اعلام نکردند مانع از خروج آنها از ورزشگاه شد و آنها را زندانی کرد. کار به آنجا رسید که رجب طیب‌اردوغان با وی تماس تلفنی گرفت و دستور آزادسازی داوران را داد. بر پایه گزارش دیلی‌میل، این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید اما تماشاگران ترابوزان اسپور بر این باور بودند که «کاگاتای شاهان» و کمک‌هایش می‌بایست یک پنالتی به نفع تیمشان اعلام می‌کردند. هواداران خشمگین پس از آن پشت در استادیوم منتظر ایستادند تا داوران از ورزشگاه خارج شوند. «ابراهیم هاسیوسمان اوغلو» اجازه نداد داوران از ورزشگاه خارج شوند. رئیس باشگاه ترابوزان با اشاره به تماس رئیس‌جمهور ترکیه گفت: من به نیروهای امنیتی گفتم اجازه ندهند این داوران از ورزشگاه خارج شوند تا من برسم اما یک شخص مهم به من زنگ زد و گفت کاری نکنم که باعث شرمندگی فوتبال ترکیه شوم اما قول داد که به موضوع پنالتی رسیدگی خواهد کرد.

کرار در لیست فروش استقلال
هافبک عراقی استقلال یکشنبه از این تیم جدا می‌شود. جاسم کرار هافبک عراقی استقلال شنبه به همراه مدیر برنامه‌هایش در باشگاه استقلال حاضر شد و خواست با علی نظری جویباری ملاقات کند ولی معاون باشگاه استقلال در باشگاه حاضر نبود و به همین دلیل کرار دست خالی باشگاه را ترک کرد. قرار است جلسه‌ای امروز یکشنبه در باشگاه استقلال درباره کرار برگزار شود. در همین رابطه علی نظری‌جویباری به شفقنا ورزشی گفت: ما به کرار اعلام کرده‌ایم دیگر نمی‌خواهیم با او ادامه دهیم و در لیست فروش ما قرار دارد. جلسه فردای ما هم در همین رابطه است و فردا درباره نحوه جدایی او تصمیم می‌گیریم.وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال این بازیکن را به تیم‌های رقیب هم می‌دهد یا نه، بیان کرد: خیلی برای ما فرقی ندارد که کرار به تیم خارجی می‌رود یا داخلی. ما فردا با او در این باره تصمیم می‌گیریم.

مناظره اسدی و کی‌روش
به صلاح نیست
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه دبیر فدراسیون فوتبال باید در حیطه اختیاراتش کار کند، به اختلاف وی با سرمربی تیم‌ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: مناظره کی‌روش و اسدی در تلویزیون به صلاح نیست. شهرام دبیری درباره پافشاری علیرضا اسدی دبیر فدراسیون فوتبال برای مناظره با سرمربی تیم‌ملی در برنامه نود اظهار کرد: بهتر است اگر حرفی زده می‌شود، در هیات رئیسه فدراسیون باشد. اسدی و کی‌روش نباید مقابل مردم دعوا و مناظره کنند چرا که این موضوع به صلاح نیست و باعث می‌شود فوتبال آسیب ببیند و مردم دلسرد شوند. وی افزود: من با علی کفاشیان صحبت کردم تا زودتر جلسه هیات رئیسه را تشکیل بدهد و ما در آن جلسه بتوانیم با کی‌روش و اسدی صحبت کنیم. رئیس فدراسیون به من گفته بود احتمالا این هفته جلسه هیات رئیسه برگزار می‌شود.عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مناظره رسانه‌ای کی‌روش و اسدی به فوتبال ضرر می‌زند، تاکید کرد: علی کفاشیان خودش یک بار اعلام کرد مسؤول مستقیم صحبت با سرمربی تیم‌ملی است و در این موضوع اسدی را کنار گذاشت. کفاشیان اعتقاد داشت اگر خودش مستقیم با کی‌روش در ارتباط باشد بهتر است چراکه این اختلافات به فوتبال ما آسیب می‌زند.

مورینیو گزینه بازگشت به رئال
سرمربی حال حاضر تیم فوتبال چلسی طبق گفته مدیرعامل پیشین تیم فوتبال رئال مادرید، گزینه بازگشت به این تیم است. رامون کالدرون مدعی شده رئال مادرید علاقه‌مند است ژوزه مورینیو را به همراه ادن هازارد به خدمت بگیرد. مورینیو در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلستان نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و چلسی تحت مربیگری وی در جایگاه پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد. آبی‌پوشان چلسی از ۱۰ بازی گذشته تنها 3 پیروزی کسب کرده‌اند. خوآن کالدرون گفته باشگاه رئال مادرید حتی تلاش کرده این مربی را در فصل تابستان به این تیم بازگرداند. آنها اکنون علاقه‌مندند تا ادن هازارد را هم جذب کنند. کالدرون در گفت‌وگو با بین اسپورت اظهار کرد: اگر مورینیو جایی در چلسی نداشته باشد من مطمئنم فلورنتینو پرز خواهد خواست او را به رئال‌مادرید بازگرداند. آنها تابستان به چنین تلاشی دست زدند اما موفق به انجام این کار نشدند. رئالی‌ها قبلش برای استخدام یوآخیم لو و یورگن کلوپ هم دست به کار شده بودند و رافائل بنیتس گزینه چهارم این تیم بود.
 


Page Generated in 0/0054 sec