printlogo


کد خبر: 148096تاریخ: 1394/8/10 00:00
سلام وطن

 با توجه به آنکه اوایل محرم هر سال، ایام امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است، مردم باید نهی از منکر را از خود مسؤولان شروع کنند تا به راحتی برنامه هسته‌ای را در برابر هیچ ندهند.
سلمانیان
 اکنون که آمریکا و همپیمانانش به این نتیجه رسیده‌اند قسمت اعظم تروریست‌های سوریه را به یمن منتقل کنند می‌خواهند با اسم مذاکره و با توسل به نفوذی‌هایشان در منطقه امتیازات بزرگی نیز از دولت سوریه بگیرند. به گوش باشید.
تیموری
 سری به کارکنان شهرستان‌های سازمان هواشناسی بزنید و از حقوق و فقر این مهندسان تحصیلکرده با سابقه 25 سال گزارش تهیه کنید. چرا حق کشیک، سرویس و لباس داده نمی‌شود؟ حتی ایستگاه‌ها و ادارات هواشناسی مستخدم و نگهبان و یک موتوسیکلت ندارند. شبانه‌روزی زحمت می‌کشیم. 95درصد لیسانس ریاضی، فیزیک و بالاتر هستند. فقر در بین کارکنان هواشناسی بیداد می‌کند.
یک کارمند
 متاسفانه دروازه نفوذ جاسوسان و نفوذی‌ها به اسم سازمان‌های مردم‌نهاد بین‌المللی آمریکایی باز شده است. مسؤولان به هوش باشند.
730****0910
 از مسؤولان وزارت کشور و ناجا تقاضا دارم برای سهولت زیارت اربعین و پیاده‌روی تسهیلات لازم را از جمله حذف ویزا و  رایزنی با عراق انجام دهند.
صفری
 آیا مشکل اقتصادی ملت فقط خرید خودرو بود که دولت با بسته اقتصادی و خروج از رکود با محوریت وام خرید خودرو می‌خواهد آن را حل کند؟ این سطحی‌نگری نیست؟
حسین‌نژاد


Page Generated in 0/0057 sec