printlogo


کد خبر: 148240تاریخ: 1394/8/13 00:00
اخبار

جزئیات درگیری مورینیو با رونالدو
در کتاب جدید ستاره پرتغالی رئال‌مادرید به خوبی به رابطه آشفته او با آقای خاص پرداخته شده است. در کتاب جدید «بیوگرافی رونالدو» که گیلم بالاگ، روزنامه‌نگار اسپانیایی آن را نگاشته است، مشخص شده که اختلافات کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو پس از بازی رفت رئال‌مادرید مقابل والنسیا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی اسپانیا در فصل 13-2012 به اوج خود رسیده بود، بازی‌ای که رئال‌مادرید با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود پیش بود و آقای خاص با فریاد و حالتی عصبانی از مهاجم پرتغالی خودش خواست در چند دقیقه پایانی بازی برگردد و به تیمش در کارهای دفاعی کمک کند.پس از سوت پایان بازی رونالدو در رختکن جلوی مورینیو را می‌گیرد و به او می‌گوید: پس از این همه کاری که من برای تو انجام دادم، باید اینطور با من رفتار می‌کردی؟ چطور جرأت می‌کنی اینطور با من صحبت کنی! آقای خاص هم در پاسخ به هموطن خود می‌گوید: من آن حرف‌ها را به خاطر تیم زدم، چون تیم نیاز به حضور تو در خط دفاعی داشت.این دو پیش از اینکه به مشاجره خود ادامه بدهند، برای دقایقی به حالتی که عصبانی بودند، سکوت کردند. سپس کریس شروع به فریاد زدن بر سر مربی پرتغالی رئال کرد و همین باعث شد تا دو طرف داد و بیداد کنند و با حرکات دست برای هم شاخ و شانه بکشند. ژوزه با صدای بلند فریاد زد تا همه بشوند: پس این را بدان که اینجا خیلی‌ها مثل من فکر می‌کنند، اما جرأت گفتن این حرف را به تو ندارند. سپس کاسیاس، آربلوا و خدیرا وارد مشاجره این دو شدند و رونالدو را به عقب راندند تا کار به جاهای باریک کشیده نشود.

شکایت مظلومی از مجری معروف تلویزیونی
سرمربی تیم فوتبال استقلال مجری معروف تلویزیون را تهدید به شکایت کرد.پرویز مظلومی، علی ضیا مجری تلویزیونی را به خاطر به کار بردن الفاظی نامناسب علیه وی، تهدید به شکایت کرد و مدعی شد از مسؤولان باشگاه استقلال خواسته این موضوع را به صورت جدی در مراجع قانونی پیگیری کنند. مجری نامدار تلویزیونی اخیراً در یک کلیپ تصویری برای استقلالی‌های کری خوانده بود و الفاظی هم علیه سرمربی این تیم به کار برد که این موضوع دلخوری شدید مظلومی را به همراه داشته است. سرمربی استقلال در حاشیه نشست خبری سه‌شنبه خود ضمن گلایه از علی ضیا در جمع خبرنگاران گفت: برای این مجری تلویزیونی متأسفم و از باشگاه خواسته‌ام از این مجری به مراجع قانونی شکایت کنیم تا از این پس به چنین افرادی در صداوسیما تریبون ندهند. همچنین به گفته مظلومی، قرار است علی ضیا  به همراه یکی از بزرگان فوتبال برای دلجویی از استقلالی‌ها به اردوی این تیم برود.

مدیر برنامه‌های کرار: به فیفا شکایت می‌کنیم
مدیر برنامه‌های جاسم کرار ستاره عراقی استقلال تهدید کرد که اگر مطالبات مالی این بازیکن پرداخت نشود به فیفا شکایت خواهد کرد. به نقل از شبکه الکره العراقیه، جاسم کرار، هافبک جنجالی و عراقی استقلال با این تیم به خاطر مسائل مالی به مشکل خورده است. این بازیکن که همواره در فوتبال ایران حاشیه‌ساز بوده است برای همراهی تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام ملت‌های آسیا 2019 به تایوان سفر کرد. طاهر سعیدی، مدیر برنامه‌های این بازیکن عراقی در گفت‌وگویی که با شبکه الکره العراقیه داشت، درباره وضعیت این بازیکن گفت: قرار است با مسؤولان باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات مالی کرار جلسه‌ای داشته باشیم. اگر به توافق نرسیم ابتدا شکایت رسمی خود را از این باشگاه ایرانی به فدراسیون فوتبال ایران ارائه می‌دهیم و اگر هم لازم باشد به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) شکایت می‌کنیم. کرار تنها یک روز قبل از داربی حساس بین پرسپولیس و استقلال اردوی آبی‌پوشان را به خاطر پرداخت نشدن مطالبات مالی‌اش ترک کرد و ترجیح داد در این دیدار حساس و سنتی به میدان نرود. این دیدار در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید.

لبرون جیمز جوان‌ترین بازیکن ۲۵هزار امتیازی تاریخ
لبرون جیمز در دیدار بامداد روز سه‌شنبه تیم‌های فیلادلفیا و کلیولند کاوالیرز به یک رکورد تاریخی دست یافت. این بازیکن ارزشمند در فاصله ۸ دقیقه تا پایان کوآرتر سوم لحظه‌ای تاریخی را برای خود رقم زد و به رکورد ۲۵ هزار امتیاز در NBA دست یافت.جیمز با ۳۰ سال سن جوان‌ترین بازیکنی است که به این رکورد می‌رسد. کوبی بریانت زمانی که به این رکورد دست یافت ۱۵۱ روز مسن‌تر از لبرون جیمز بود. در این بازی کلیولند با حساب ۱۰۷ بر ۱۰۰ از سد فیلادلفیا گذشت. جیمز در این مسابقه ۲۲ امتیاز به‌دست آورد.
 


Page Generated in 0/0056 sec