printlogo


کد خبر: 148241تاریخ: 1394/8/13 00:00
روایت همه تقابل‌های یحیی و پرسپولیس
بی‌رحم‌ترین رفیق!

یحیی در 8 مسابقه 5 بار پرسپولیس را شکست داده و بعد از همه پیروزی‌ها، ترجیح داده سکوت کند و هیچ واکنشی نشان ندهد.
1- لیگ هفتم. یک بازی به پایان لیگ برتر. پرسپولیس برای بقا در کورس قبل از بازی هفته بعد با سپاهان، به پیروزی مقابل صبای گل‌محمدی نیاز دارد. ورزشگاه تقریبا پر شده. اواخر نیمه، غلامرضا رضایی بلند می‌شود و با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز می‌کند. اضطراب در آزادی به اوج رسیده اما در نیمه دوم، همه چیز عوض می‌شود. درخشش کریم و محسن خلیلی، پرسپولیس را برنده می‌کند. حتی پژمان نوری گل می‌زند تا صبا 4 تایی شود. حالا پرسپولیس به قهرمانی نزدیک شده است.  
2- چهار سال بعد از جدال اول. باز هم در آزادی. یحیی سرمربی صباست. آنها مقابل تیم گرانقیمت و پرستاره ژوزه قرار گرفته‌اند. این اولین بازی نیلسون کوریا بعد از لغزش ادامه‌دار شهاب گردان است. نیلسون هم اما مطمئن نمی‌شود. توپ از زیر دستش می‌رود توی دروازه. صبا 2- پرسپولیس صفر. بهت در تهران. یحیی مدتی بعد دستیار
ژوزه می‌شود.
3- این‌بار یحیی روی نیمکت نفت نشسته و علی دایی، روبه‌روی او قرار دارد. مسابقه ورزشگاه تختی، آرام و کم اتفاق دنبال می‌شود تا اینکه نفت در آخرین ثانیه‌ها به گل برتری می‌رسد. واکنش یحیی؟ سکوت و سکوت و سکوت.
4- دی‌ماه 92، نفت - پرسپولیس صفر - صفر مساوی. بازی؟ زیر صفر!  محرومیت پیام صادقیان، به ضرر سرخ‌ها تمام شد.
5- یحیی و تیم تازه‌اش ذوب‌آهن، در 2 هفته اول لیگ چهاردهم نتایج خوبی نگرفته‌اند. آنها در هفته سوم مقابل پرسپولیس شاهکار می‌کنند. پاسکاری‌های مداوم، نمایش درخشان. پرسپولیس اما تنها با یک موقعیت بازی را می‌برد. با اولین گل مهدی طارمی.
6- مسابقه حساس جام حذفی. پرسپولیس گل می‌زند تا سکوهای آزادی منفجر شود. اومانیا از زمین اخراج می‌شود. ذوب‌آهن
2 بار به گل می‌رسد. کارلوس سانتوس در آخرین ثانیه‌ها، نقش قاتل پرسپولیس را بازی می‌کند.
7- شاهکار جاگیری سوشا مکانی. ضربه خوب مسعود حسن‌زاده. یک- صفر. نتیجه مسابقه ذوب‌آهن و پرسپولیس در فولادشهر تا آخر مسابقه حفظ می‌شود.
8- هفته چهارم لیگ پانزدهم. پرسپولیس در جست‌وجوی اولین پیروزی خانگی فصل و ذوب‌آهن به انتظار تکرار نتیجه بازی با استقلال در آزادی. یک طرفه‌ترین جدال پرسپولیس با یحیی. پرسپولیس یک گل می‌زند و چند موقعیت ایده‌آل را خراب می‌کند. ذوب‌آهن با گل کاوه به بازی بازمی‌گردد. پرسپولیس هنوز موقعیت خراب می‌کند و ذوب‌آهن با پنالتی بحث‌برانگیز فغانی مسابقه را می‌برد.
 


Page Generated in 0/0089 sec