printlogo


کد خبر: 148256تاریخ: 1394/8/13 00:00
پیگیری شکایت خریداران محصولات سامسونگ

انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اعلام کرده است کسانی که محصولات سامسونگ را خریداری کرده‌اند و به خاطر نداشتن استاندارد این لوازم و جعلی بودن برچسب انرژی و آرم استاندارد، متضرر شده‌اند، می‌توانند به این انجمن شکایت کنند تا پیگیری‌های قانونی لازم صورت گیرد. معاون کالا و خدمات انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با اعلام این خبر گفت: چندی پیش مدیرکل سازمان استاندارد استان تهران خبر از توقیف ۹۷۰ یخچال و فریزر سامسونگ با آرم جعلی استاندارد و برچسب جعلی انرژی داد و اعلام کرد سازمان استاندارد پیگیر حقوق خریداران این محصولات است.  مهندس صادق بشیری افزود: طبق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، این انجمن صلاحیت پیگیری حقوق مصرف‌کنندگان را در جاهایی که تضییع می‌شود، بویژه درباره محصولاتی که با جعل و تقلب اقدام به فروش اقلام خود در بازار کرده‌اند، دارد. لذا در صورتی که مشتریان این محصولات، نسبت به کارخانه عرضه‌کننده این لوازم شکایت دارند، ما آمادگی داریم این موضوع را در مراجع صاحب صلاحیت پیگیری کنیم. پیش از این، مدیرکل سازمان استاندارد تهران گفته بود اگر مردم شکایتی دارند می‌توانند شکایت خود را پیگیری کنند ولی تاکنون اعلام نشده بود مرجع پیگیری شکایت مردم از اجناس تقلبی کجاست. اکنون بشیری اعلام کرده طبق قانون، مشتریانی که کالای غیراستاندارد خریده‌اند یا برچسب انرژی آنها جعلی است می‌توانند شکایت کرده تا قانون درباره آنها اعمال شود. مهندس بشیری افزود: مشتریانی که لوازم خانگی با آرم جعلی استاندارد یا برچسب جعلی انرژی خریداری کرده‌اند می‌توانند جهت ثبت شکایت خود، به انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان واقع در تهران، انتهای خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش کوچه شهید آذرفر، ساختمان معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، طبقه اول مراجعه کرده یا با شماره تلفن‌های 88849113 تماس بگیرد یا شکایت خود را به نمابر شماره88849114 بفرستند.
 


Page Generated in 0/0063 sec