printlogo


کد خبر: 148271تاریخ: 1394/8/13 00:00
آژیر

مروری بر رویدادهای حوادثی روزهای گذشته
افشای راز جنایت
در کمپ ترک اعتیاد
از همان ابتدایی که روزنامه‌ها شروع به رصد اخبار و دادن تنوع به بخش‌های گوناگون خبری خود کردند، یک بخش مخاطبان زیاد و متنوعی داشته و دارد، این بخش همان اخبار مربوط به حوادث و موضوعات پیرامون اینگونه رویداد‌هاست. حوادث همواره برای عموم جامعه جذاب بوده است و اشخاص، گروه‌ها و طیف‌های گوناگون جامعه همواره به دنبال رصد وقایع و رویداد‌های روز و حتی در مواردی پیگیری اینگونه اخبار بوده و هستند.
به همین دلیل برای احترام به نظر و دیدگاه مخاطبان عزیز و فهیم روزنامه «وطن‌امروز» تصمیم گرفته شد از این پس مهم‌ترین اخبار مرتبط با حوادث در یک بسته خبری مورد نقد و بررسی قرار گیرد و جزئیات بیشتر و کامل‌تری از نوع حادثه، علل و عوامل آن و همچنین سرانجام یک رویداد از این طریق در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.
8 طبقه سقوط و نجات معجزه‌آسا
نجات یافتن دختر نوجوان پس از یک سقوط هولناک از خبرهای مهم حوادث در چند روز گذشته بود. دختر ۱۵ ساله اهوازی پس از سقوط از 8 طبقه به صورت معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.  مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در جریان تماس با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز خبر سقوط یک دختر حدودا ۱۵ ساله از یکی از طبقات یک مجتمع مسکونی واقع در زیباشهر اهواز گزارش شد. مسعود حق‌شناس افزود: حدود 4 دقیقه بعد مأموران با خودروهای امداد و نجات و نردبان از نزدیک‌ترین ایستگاه خود را به محل حادثه رساندند.  وی بیان کرد: مأموران آتش‌نشانی با توجه به نبود دسترسی به محل سقوط از خودروی امداد و نجات و نردبان استفاده کرده و عملیات خود را اجرایی کردند. آنها در یک شرایط نامساعد موفق شدند دختر مصدوم را از ارتفاع روی سطح زمین انتقال داده و به منظور درمان به اورژانس مستقر در محل تحویل دهند.
باج‌گیری اینترنتی
از قرار معلوم باج‌گیری وارد فاز تازه‌ای شده است و این روزها باج‌گیری اینترنتی در بین خلافکاران رواج یافته است. به گزارش جام‌نیوز، یک باجگیر و کلاهبردار حرفه‌ای در فضای مجازی «چت‌روم» دستگیر
شده است.
سرهنگ حسن محمدنژاد، رئیس پلیس فتای استان مازندران گفت: با مراجعه مردی به پلیس مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری از وی در فضای مجازی چت‌روم به ارزش
20 میلیون ریال، موضوع در دستور کار قرار گرفت. رئیس پلیس فتای استان مازندران افزود: این مرد از طریق چت‌روم در فضای مجازی با مالباخته ارتباط برقرار کرده بود و با اغفال کردن از وی کلاهبرداری کرده و در صدد ادامه اخاذی از وی در مراحل بعدی ارتباط بود که توسط مأموران شناسایی شد.  سرهنگ محمدنژاد تصریح کرد: مأموران و کارشناسان پلیس فتا با دریافت این اطلاعات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی و رایانه‌ای متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند که در بازجویی‌های به عمل آمده به چند مورد کلاهبرداری و اخاذی از کاربران فضای مجازی در محیط چت‌روم و شبکه‌های اجتماعی اعتراف کرد.
قتل در کمپ ترک اعتیاد
یک بار دیگر قتل در کمپ اعتیاد، خبرساز شد. به گزارش فارس، چهارشنبه گذشته ساعت 12 ظهر خبر درگیری با قمه در یک کمپ ترک اعتیاد به کلانتری منطقه جوادیه تهران‌پارس مخابره شد که مأموران کلانتری به دنبال این گزارش به محل اعزام شده و با جسد جوانی 38 ساله روبه‌رو می‌شوند. به دنبال این خبر، ایلخانی بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی نیز در محل حادثه حاضر می‌شود.
براساس این گزارش، در این درگیری، رئیس کمپ با قمه یکی از کارکنان را با ضربات متعدد به قتل می‌رساند که براساس گزارش پرونده، از 9 ضربه وارده، ضربه‌ای که به سر و ران اصابت کرده می‌تواند علت اصلی مرگ باشد. گفتنی است در منزل مدیر کمپ حدود 100 عدد قمه، مواد مخدر، مشروبات الکلی و اسلحه گرم کشف شده است.
 


Page Generated in 0/0060 sec