printlogo


کد خبر: 148285تاریخ: 1394/8/13 00:00
اخبار

بسته پیشنهادی عمار
برای سالروز تسخیر لانه جاسوسی
دبیرخانه جشنواره مردمی عمار در آستانه روز ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فیلم‌هایی را با مضامین ضداستکباری، جهت اکران پیشنهاد می‌کند. در این راستا بسته‌‌ای با موضوع بازخوانی جنایات و توطئه‌های آمریکا علیه ملت ایران، جهت اکران ارائه می‌شود. علاقه‌مندانی که امکان نمایش فیلم‌ها را در محیط خود اعم از مسجد، حسینیه، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک و... دارند، جهت دریافت این آثار می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه اکران جشنواره مردمی عمار نسبت به تهیه این بسته اقدام کنند.

آمار فروش نمایش‌های روی صحنه
مجموعه تئاتر شهر در حال حاضر 2 نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی آتیلا پسیانی و «موش توی پیت حلبی» کار علی هاشمی را روی صحنه دارد که نمایش «باغ آلبالو» در 11 اجرا 2318 تماشاگر داشته که از آن میان 1943 بلیت تمام بها، 43 بلیت نیم‌بها و 332 بلیت میهمان ارائه شده است. این نمایش در سالن چهارسو روی صحنه است که 124 نفر ظرفیت دارد و تاکنون مبلغ 392 میلیون و 900 هزار ریال فروش داشته است. نمایش «موش توی پیت حلبی» به کارگردانی علی هاشمی نیز طی 10 اجرای خود در سالن سایه که گنجایش آن 60 نفر است 683 تماشاگر داشته است و فروش آن تا پایان هفته گذشته 64میلیون و 200 هزار ریال بوده است. فروش نمایش «بیضایی» به کارگردانی سیدمحمد مساوات نیز که در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است 67 میلیون و 425 هزار ریال اعلام شد. تالار هنر نیز که از 5 آبان ادامه اجرای نمایش «پادشاهی که سه پسر داشت» را از سر گرفته است میزبان 543 تماشاگر بود و مجموع فروش آن مبلغ 17 میلیون و 700 هزار ریال بوده است. نمایش «جشن بزرگ بزرگ بزرگ» نیز 323 تماشاگر داشت و فروش این نمایش 34 میلیون و 950 هزار ریال اعلام شده است.

مدیر بخش تئاتر خیابانی جشنواره سراسری تئاتر مقاومت:
تحولات خاورمیانه و داعش محور اصلی جشنواره مقاومت خواهد بود
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره مقاومت، امیرحسین شفیعی، مدیر بخش تئاتر خیابانی جشنواره سراسری تئاتر مقاومت گفت: سعی خواهیم کرد از سوم تا ششم آذرماه که زمان اجرای نهایی آثار در تهران است آثاری تولید شود که تا سال‌ها برای تئاتر مقاومت به یادگار بماند. پدران ما 8 سال با دست‌های خالی مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروز ما موظفیم با دست‌های پر از آن حماسه‌‌ها هنر خلق کنیم و جانفشانی‌های‌شان در دوران دفاع‌مقدس را ماندگار کنیم. وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت منطقه باید به تعریف واژه مقاومت نگاهی دوباره بیندازیم. امروز با اتفاقاتی که در خاورمیانه افتاده دایره مقاومت بسیار گسترده‌تر شده و ما در تمام بخش‌هایش سرمایه‌گذاری می‌کنیم و هنرمندان در تمام بخش‌ها فعال هستند. مدیر بخش تئاتر خیابانی جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با بیان اینکه در جشنواره مقاومت امسال فقط به موضوع 8 سال دفاع‌مقدس پرداخته نمی‌شود، بیان کرد: اگرچه بخش مهمی از آثار به این موضوع خواهد پرداخت اما ما امسال فلسطین را در اولویت تولید داریم. کارهایی درباره داعش هم خواهیم داشت و باید در این حوزه آثاری را تولید و با دست پر آنها را اجرا کنیم. سعی کردیم در تمام مواردی که بحث اصلی جامعه جهانی و خاورمیانه را تشکیل می‌دهد کار تولید کنیم.

فرج‌الله سلحشور سلامت است
فرزند فرج‌الله سلحشور تاکید کرد حال پدرش رو به بهبود است و خبرهایی مبنی بر وخامت حال این سینماگر درست نیست. به گزارش مهر، بصیر سلحشور، فرزند فرج‌الله سلحشور کارگردان سینمای ایران درباره وضعیت جسمی پدرش گفت: برخلاف اخبار منتشر شده که حال پدر را وخیم اعلام کردند، تاکید می‌کنم وضعیت عمومی فرج‌الله سلحشور خوب است و در حال حاضر در منزل استراحت می‌کند. وی درج اخبار بی‌اساس را به دور از اخلاق دانست و بیان کرد: متاسفانه این روزها اخبار ضد و نقیضی درباره حال و روز هنرمندان مطرح می‌شود که اغلب آنها هم نادرست است.


Page Generated in 0/0051 sec