printlogo


کد خبر: 148299تاریخ: 1394/8/13 00:00
سلام وطن

 صفحه‌هایی با نام‌های اصلاح‌طلب یا طرفداران اصلاح‌طلبی در تلگرام یا اینستاگرام وجود دارد که بدون هیچ ابایی بر ضد نظام تبلیغ کرده یا مطالب کذب منتشر می‌دهند. در پاسخ نظرات مردمی نیز با فحاشی طیف‌هایی از این گروه روبه‌رو می‌شویم. نظارتی بر این شبکه‌ها صورت نمی‌گیرد و در ماه‌های آینده نیز اقدامات این افراد موجب خطرهایی همچون فتنه 88 می‌شود که باید از سوی مقامات امنیتی مورد توجه باشد. از این طریق خواستار پیگیری و آشکار شدن چهره این افراد هستم.
اسماعیلی از تهران
 آقای صالحی در مصاحبه‌ای از آغاز جمع‌آوری سانتریفیوژها می‌گوید، از طرف دیگر سخنگوی انرژی هسته‌ای می‌گوید هنوز اقدامی صورت نگرفته است. حرف کدام را باید باور کرد؟
سلمانی
 برخی افراد که به قول رهبری یا ساده‌لوح هستند یا مغرض، می‌گویند چرا مرگ بر آمریکا می‌گویید؟ در جواب این افراد واقعا مانده‌ام که چه بگویم. آنقدر پاسخ آن بدیهی و مثل روز روشن است که استدلالی نمی‌توانم بیاورم در مثنوی هفتاد من دشمنی‌های آمریکا با ایران.
ستاری‌جو
 از ارگان‌های امنیتی که افراد نفوذی رسانه‌ها را در چند روز اخیر بازداشت کردند تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله که این مهم ادامه داشته باشد.
صابری
 از تحرکات اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس که بخصوص در شهرستا‌ن‌ها شدت گرفته است گزارشی تهیه کنید تا مردم با چشم باز به اطرافشان بنگرند.
300****0912


Page Generated in 0/0063 sec