printlogo


کد خبر: 148317تاریخ: 1394/8/14 00:00
کوتاه و گویا

  محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی در جلسه شورای تخصصی آموزشی دانشگاه ضمن ابراز رضایت از تهیه و ابلاغ احکام صادره این شورا به واحدهای استانی و مراکز آموزشی، بر رعایت اصول و قوانین دانشگاه در شوراهای آموزشی استانی تاکید کرد.
  به گفته کورش پرند، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برنامه بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری از شانزدهم تا بیست و یکم آبان‌ماه به طور هماهنگ در سراسر کشور اجرا می‌شود.
  آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره آموزشی- ترویجی مشکات با حضور عیسی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، علوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری اداره کل آموزش‌های شهروندی، نجفی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی منطقه ۱۶ و شورای تخصصی چهارمین جشنواره آموزشی - ترویجی مشکات برگزار شد.
  محمدرضا بلورساز، رئیس انجمن عفونی کودکان  از برگزاری یازدهمین همایش سالانه انجمن عفونی کودکان و هفتمین بزرگداشت دکتر سیداحمد سیادتی از  20 تا 22 آبان ماه امسال در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران خبر داد.
  حجت‌الله فرهادی، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کارت ایثارگری که برای همسران جانبازان 70 درصد صادر شده است به منزله معرفینامه بوده و صاحبان این کارت‌ها می‌توانند در صورت لزوم به عنوان هویت ایثارگری از آن استفاده کنند. همچنین براساس اعلام ایرج عربی، مدیرکل درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران اعتبار دفترچه‌های بیمه همگانی سایر اقشار، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به پایان رسیده و لازم است نسبت به تعویض آن اقدام کنند.


Page Generated in 0/0056 sec