printlogo


کد خبر: 148336تاریخ: 1394/8/14 00:00
پرسپولیس با شکست مقابل ذوب‌آهن از جام حذفی کنار رفت
اشتباه داوری و گل‌نزنی خودی‌ها

باز هم بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن پر حرف و حدیث از آب در آمد و این بار شکست قرمزها منجر به حذف آنها از جام حذفی شد. تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت 14:30 دیروز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در 120 دقیقه با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی صعود کنند. مرتضی تبریزی دقیقه 108 و رضا شکاری دقیقه 116 برای ذوب‌آهن گلزنی کردند. ضمن اینکه ایمان صادقی دروازه‌بان پرسپولیس در دقیقه 22 اخراج شد. اخراجی که داوران پیشکسوت اعتقاد  داشتند اشتباه بود و جهانبازی با این اشتباه موجب شد پرسپولیس 100 دقیقه 10 نفره در فولادشهر مجبور به دفاع شود. با این وجود امید عالیشاه و احمدزاده 2 موقعیت بسیار ایده‌آل را از دست دادند که کمتر کسی باور می‌کرد در مصاف‌های تک‌به‌تک مهاجمان پرسپولیس تا این حد متزلزل و ناکارآمد ظاهر شوند. البته 3 بازیکن کلیدی پرسپولیس در این بازی غایب بودند؛‌ سوشا مکانی، مهدی طارمی و رامین رضاییان.
مظفری‌زاده: اخراج صادقی اشتباه بود
کارشناس داوری می‌گوید، یدالله جهانبازی به اشتباه ایمان صادقی، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس را اخراج کرده است. نوید مظفری‌زاده درباره‌ صحنه خطای اخراج ایمان صادقی اظهار کرد: اگر آن صحنه را با دقت نگاه کنید کاملا مشخص است که توپ به بدن دروازه‌بان برخورد می‌کند و هیچ‌گونه تماسی میان دست و توپ انجام نمی‌شود اما در ادامه برخورد دروازه‌بان با مهاجم حریف خطاست که البته جریمه آن یک کارت زرد است و نباید اخراج می‌شد. بنابراین اخراج دروازه‌بان اشتباه بوده است. او درباره‌ صحنه‌ای که مهدی رجب‌زاده درون محوطه جریمه پرسپولیس به زمین خورد هم گفت:‌ در آن صحنه هیچ‌گونه خطای پنالتی انجام نشد و رجب‌زاده خودش به زمین خورد. مظفری‌زاده اضافه کرد: داور مسابقه پس از تصمیم اشتباهی که روی اخراج ایمان صادقی مرتکب شد تمرکز خود را از دست داد و نتوانست در ادامه قضاوت خوبی داشته باشد.
صادقی: نمی‌دانم داور چگونه اخراجم کرد!
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل ذوب‌آهن توپ آنقدر واضح به سینه‌ام خورد که صدایش در ورزشگاه پیچید.    
ایمان صادقی درباره اخراجش از زمین مسابقه اظهار داشت: به خدا قسم توپ به سینه‌ام برخورد کرد، حتی در رختکن هم از سینه‌ام عکس گرفتند که قرمزی جای توپ هنوز روی بدنم بود.
وی ادامه داد: آنقدر توپ واضح به سینه‌ام خورد که صدای آن در ورزشگاه پیچید، نمی‌دانم کمک‌داور چطور خطای هند اعلام کرد. داور مسابقه هم با پرچم او بود که مرا اخراج کرد.
دروازه‌بان سرخپوشان تأکید کرد: در حالی داور مسابقه مرا اخراج کرد که به هیچ عنوان توپ به دست من در بیرون از محوطه برخورد نکرد و نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی را گرفتند.
 


Page Generated in 0/0056 sec