printlogo


کد خبر: 148339تاریخ: 1394/8/14 00:00
اخبار

پرداختی کمیته المپیک برای تیم امید در فدراسیون فوتبال بلوکه شد
مدیر تیم فوتبال امید کشورمان اعلام کرد مبلغ پرداختی کمیته ملی المپیک برای آماده‌سازی این تیم در فدراسیون فوتبال بلوکه شده است. حبیب کاشانی در نشست خبری بعدازظهر دیروز چهارشنبه تیم فوتبال امید کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: بنده از کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که تا به امروز مبلغ 132 میلیون تومان کمک مالی به تیم امید کرده‌اند اما این مبلغ در فدراسیون فوتبال بلوکه شده و فکر می‌کنم بعد از برطرف شدن تحریم ایران، به ما پرداخت می‌شود. وی ادامه داد: تا پیش از عید امسال، مبلغی به عنوان دستمزد به کادر فنی تیم امید داده نشده بود که ما با تدبیری که انجام دادیم، مبالغی را به صورت علی‌الحساب به مربیان پرداخت کردیم زیرا وقتی فرزند مربی، دانشجو است و او باید هزینه تحصیلش را بپردازد، اما مبلغی نگرفته، دچار مشکل می‌شود. مدیر تیم امید افزود: بعد از چند ماه  این پولی که ما شخصاً پرداخت کردیم جزو دارایی‌های تیم امید در نظر گرفته شد و طباطباییان مدیر مالی فدراسیون فوتبال آن را بلوکه کرد. کاشانی همچنین گفت: پرداختی کمیته المپیک به تیم امید ماه‌ها در حساب فدراسیون فوتبال است و بلوکه شده که متاسفانه بدون توجه به نامه‌نگاری‌های متعدد ما و دستور موکد علی کفاشیان، هنوز این پول به ما پرداخت نشده است.

قرارداد «باورمن» تمدید شد
رئیس فدراسیون بسکتبال و سرمربی تیم ملی برای همکاری با یکدیگر برای 4 سال به توافق رسیدند تا درک باورمن هدایت تیم ملی ایران را همچنان برعهده داشته باشد. قبل از این احتمال همکاری طرفین وجود داشت. نشست محمود مشحون و درک باورمن برای بررسی شرایط همکاری طرفین روز چهارشنبه برگزار شد و در پایان 2 طرف به توافق رسیدند تا به همکاری خود ادامه دهند. براین اساس درک باورمن به مدت 4 سال دیگر هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را برعهده خواهد داشت. درک باورمن از چند ماه پیش هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را برعهده گرفته بود و طبق توافق قرار بود در صورتی که وی بتواند به همراه تیم‌ملی ایران در جام ملت‌های آسیا سهمیه المپیک کسب کند همچنان به فعالیتش ادامه دهد. با این وجود و در شرایطی که تیم ملی بسکتبال ایران نتوانست سهمیه مستقیم المپیک را بگیرد، اما فدراسیون بسکتبال پس از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسید که همکاری‌اش را با این سرمربی آلمانی تمدید کند.

دی‌ماریا: 10 برابر بهتر از
رئال بازی کردیم
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن اعتقاد دارد به‌رغم شکست در دیدار سه‌شنبه‌شب مقابل رئال‌مادرید، تیمش بهترین بازی فصل را به نمایش گذاشته است. به گزارش کاپ، دی‌ماریا که در سال 2014 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با رئال‌مادرید تجربه کرده بود، پس از 2 سال بار دیگر به برنابئو بازگشت و به‌رغم بازی خوبی که ارائه داد، نتوانست مانع شکست یک بر صفر تیمش شود: ما بهترین بازی فصلمان را انجام دادیم؛ نمایش فوق‌العاده‌ای بود. تنها یک اشتباه مرتکب شدیم و به خاطر همان اشتباه مجازات شدیم. 10 برابر بهتر از مادریدی‌ها بازی کردیم و همچنان باید همین مسیر را ادامه دهیم. گاهی خوب بازی کردن کافی نیست و برای رسیدن به پیروزی به شانس هم نیاز دارید. اطمینان دارم این تیم می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند. رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مسیری طولانی و سخت است.

محرومیت سنگین نایب‌قهرمان المپیک
آزادکار سابق تیم ملی کشتی و دارنده مدال نقره المپیک لندن به دلیل آنچه «اتهام‌زنی به مربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد» خوانده شده است، با محرومیتی سنگین مواجه شد.
به گزارش ایسنا، صادق گودرزی چندی پیش در مصاحبه‌ای، مطالبی را درباره کادر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد مطرح کرده بود. این کشتی‌گیر سابق تیم ملی پس از احضار از سوی کمیته انضباطی، از آنجا که نتوانست ادعاهایش را در قبال مربیانی که درباره آنان اظهار نظر کرده بود به اثبات برساند، به اتهام توهین، افترا و تشویش اذهان عمومی به یک سال محرومیت از حضور درهمه فعالیت‌های مربوط به کشتی و پرداخت جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد. با ابلاغ این حکم بدوی به صادق گودرزی، در صورتی که او به حکم صادرشده در مدت‌زمان تعیین‌شده اعتراض کند، موضوع در کمیته استیناف مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در غیر این صورت، حکم به مرحله اجرا در خواهد آمد. صادق گودرزی، آزادکار سابق وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی، کسب مدال نقره المپیک لندن و 2 مدال نقره و یک مدال برنز قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد.
 


Page Generated in 0/0055 sec