printlogo


کد خبر: 148355تاریخ: 1394/8/14 00:00
سلام وطن

  پزشکی هستم که به دلایلی در استان سیستان‌وبلوچستان مشغول فعالیتم. دیروز به روستای قمر انجرک منطقه تفتان سری زدم تا مردم را معاینه کنم. این روستا نه آب آشامیدنی سالم دارد و نه امکانات مخابراتی و مردم از هر لحاظ در وضعیت بدی هستند. از دولت و استانداری تقاضای رسیدگی به قشر محروم این استان را دارم.
پزشک مناطق محروم
  اطرافیان و خانواده آقای هاشمی برای انتخابات خودشان را آماده کرده‌اند. از سوی دیگر تحرکات اصلاح‌طلبان در شهرستان‌ها نیز زیاد شده است. آیا اصولگرایان برنامه‌ای دارند تا همچون انتخابات 92 رکب برخی خودی‌ها را نخورند؟
تاج‌زاده
  فرد لبنانی‌تباری که از سوی دستگاه‌های امنیتی دستگیر شده بنابر اخبار از سوی معاون امور زنان دولت نیز به یک همایش دعوت شده بوده. چرا از این مسؤول بازخواست نمی‌شود؟
طلادار
  بنا به دستور مسؤولان شهر بنرهای ضداستکباری از سطح شهر جدید سهند نزدیک تبریز جمع شد و حتی در محل تجمع و اطراف میدان و جایگاه سخنرانی هم اثری از بنرهای ضداستکباری نبود!
شعبانی
  از مسؤولان متروی تهران در خواست داریم ساعت خدمات‌رسانی بین ایستگاه‌های خط 3 را کاهش دهند. اگرچه شهرداری قبلا اعلام کرده از دولت بابت بدهی مالی درخواست بودجه دارد تا قطارهای خود را افزایش دهد اما از آنجایی که به دولت امیدی نیست خواستم از شهردار تهران تقاضای رسیدگی کنم.
ترابی


Page Generated in 0/0046 sec