printlogo


کد خبر: 148366تاریخ: 1394/8/14 00:00
سرخط خبر

 نصرالله رضازاده، رئیس اتحادیه تعاونی‌های صنعت پلاستیک کشور با بیان اینکه واحدهای تولیدی در رایزنی با مسؤولان، نظر مخالف آنها را در خروج محصولات پتروشیمی از بورس کسب کرده‌اند، گفت: به نظر بنده وزیر صنعت نمی‌تواند تصمیم خود را اجرایی کند.
 معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تمهیداتی اندیشیده شده است که براساس آن فرصت‌هایی طلایی برای افزایش قدرت تشکل‌های عالی کارگری و کارفرمایی از سطح استانی به کشوری، منطقه‌ای و اتحادیه‌های بین‌المللی به وجود می‌آید.
 معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو از مشخص شدن قیمت «هایماS7» خبر داد و گفت: قیمت تعیین شده برای مدل گیربکس دستی این خودرو 71 میلیون و900 هزار تومان و برای محصول اتوماتیک 78 میلیون و 900 هزار تومان است.
 رئیس مرکز اصلاح‌ نژاد دام و بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان لزوم رصد کردن فرآیند تولید و چرخه شیر خام با کارت هوشمند، گفت: اختلاف فاحش بین مرکز آمار ایران و معاونت امور دام در مورد حجم تولید شیر وجود دارد.
 غلامرضا عباسی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران با بیان اینکه انحلال ستاد بن در حد گفتن بوده است، اظهار داشت: کارگران در قالب فعالیت سابق این ستاد، طلبی از اتحادیه امکان دارند که گفته می‌شود با سود به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان است که هنوز تکلیف آن روشن نشده است.
 مجوز جذب 400 دریانورد به منظور فعالیت در شرکت‌های کشتیرانی از سوی ستاد فرماندهی کل قوا صادر شد. بر این اساس به واسطه این موافقتنامه افرادی که در کنکور سراسری در رشته دریانوردی پذیرفته می‌شوند از سربازی معاف شده و با یک تعهد 10 ساله می‌توانند در ناوگان کشتیرانی، نفتکش و سازمان بنادر مشغول به فعالیت شوند.
 رئیس اتاق اصناف ایران به مشکلات دست‌فروشان و نمایشگاه‌هایی که به صورت فصلی برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: ما هم موافق اشتغالزایی هستیم اما این افراد از لحاظ کیفیت، قیمت و اصالت کالا به هیچ‌کجا پاسخگو نیستند و اگرچه قبول داریم نباید نان کسی را قطع کرد ولی این موضوع به‌هم‌ ریختگی اجتماعی در پی دارد.
 استاندار تهران با بیان اینکه 200 هزار واحد صنفی هیچ‌گونه مجوزی ندارند درباره گلایه‌های اصناف درباره مالیات گفت: امروز شرایط کشور عادی نیست و از طرفی درآمدهای دولت از نفت کاهش یافته است.
 


Page Generated in 0/0054 sec