کمتر از 2 هفته دیگر مهمترین «گردهمایی بازاریابی جهانی» برای اولین بار در ایران با حضور مدیران عالیرتبه و مجرب بینالمللی برگزار میشود. مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی روزهای 30 آبان و اول آذر امسال میزبان اساتید و کارشناسانی از ایران و دیگر نقاط جهان خواهد بود که درباره موضوعاتی همچون معرفی آخرین رویدادهای بازاریابی منطقهای و جهانی با تمرکز بر تجربه مشتری، بازاریابی شخصی و ارتباط شرکتی به بحث و گفتوگو خواهند پرداخت. این گردهمایی فرصت مناسبی است تا فعالان و صاحبنظران بخش بازاریابی و کسبوکار کشور بتوانند به شاهراههای روابط مؤثر اقتصادی با دنیا دست پیدا کنند. در این رویداد مهم مدیران برجسته و مجرب بازاریابی از شرکتهایی همچون هنکل، پیاندجی و لگو حضور خواهند داشت. گردهمایی بازاریابی جهانی توسط شرکت بینالمللی «پیورلد» و با همکاری شرکت ماناپیام برگزار میشود. آرش وفاداری، مدیرعامل شرکت ماناپیام درباره این گردهمایی به «وطن امروز» گفت: در حال حاضر بسیاری از کشورها و شرکتهای خارجی، مناسبات و روابط اقتصادی خود را با ایران گسترش دادهاند، از اینرو فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار باید به شبکههای بازاریابی و بازرگانی بینالمللی قدرتمند دسترسی داشته باشند. وفاداری گردهمایی بازاریابی جهانی را فرصتی ایدهآل برای صاحبان کسبوکار و فعالان اقتصادی دانست تا با همکاران خود در سراسر ایران و منطقه، ملاقات و شبکه ارتباطی حرفهای خود را کامل کنند. وفاداری خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، فعالان اقتصادی با فرصتهای جدید و تازهای روبهرو خواهند شد و شکلگیری این فرصتها به خودی خود اهمیت بحث بازاریابی در علم ارتباطات را مهم جلوه میدهد. همچنین کوستا پترو، مسؤول برگزاری گردهمایی بازاریابی جهانی درباره این رویداد اظهار داشت: در 5 سال گذشته این گردهمایی را در بیش از 10 کشور دنیا برگزار کردهایم و خوشحالیم که اینبار، بزرگان بازاریابی بینالمللی را در ایران دور هم جمع کردهایم تا نیروهای توانمند ایرانی هرچه بیشتر با جدیدترین مباحث بازاریابی نوین آشنا شوند. وی با اشاره به سرعت رشد این برنامه در دنیا ادامه داد: تاکنون بیش از 8هزار کارشناس بازاریابی از 23 کشور دنیا در این مجموعه گردهماییها شرکت کردهاند.