printlogo


کد خبر: 148630تاریخ: 1394/8/20 00:00
اخبار

لوزانو هنوز سرمربی تیم‌ملی
نشده است
رئیس فدراسیون والیبال گفت: مذاکرات ما با سرمربیان هنوز تمام نشده است و رسانه‌ها نباید اینگونه شتابزده عمل کنند. به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی درباره تکلیف نهایی سرمربیگری تیم‌ملی گفت: ما با لوزانو به عنوان یکی از گزینه‌ها مذاکره کردیم و مذاکرات رسمی ما با آناستازی از امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود. افشاردوست و خوش‌خبر  با مدیر برنامه‌های آناستازی صحبت می‌کنند و روز چهارشنبه با خود آناستازی جلسه‌ای خواهند داشت. وی با رد ادعای برخی رسانه‌ها درباره توافق قطعی یا امضای قرارداد با سرمربی جدید تیم‌ملی عنوان کرد: باید از شتابزدگی بپرهیزیم. باز هم از همه بویژه رسانه‌ها می‌خواهم با شتابزدگی فرصت‌سوزی نکنند. کمی صبر کنند و فرصت دهند مذاکرات و بررسی‌ها تمام شود و در نهایت مطمئن باشید به طور رسمی این موضوع را اعلام می‌کنیم. هنوز با هیچ گزینه‌ای به توافق نهایی نرسیده‌ایم و مشغول مذاکرات و بررسی شرایط گزینه‌های‌مان هستیم. از آن گذشته ما هم شرایطی داریم که باید آنها بپذیرند. تا پایان هفته بعد از بررسی گزارش نمایندگان‌مان سرمربی تیم‌ملی را انتخاب می‌کنیم.

شوک به رئال؛ مسی پا به توپ شد
 احتمال رسیدن ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به ال‌کلاسیکو با پا به توپ شدن او قوت گرفت. «موندودپورتیوو» اعلام کرده که لیونل مسی روز دوشنبه گام بلندی در روند ریکاوری‌اش برداشته و تمرینات خود را روی چمن زمین تمرینی سیتات اسپورتیوای باشگاه بارسلونا آغاز کرده است. مسی این روزها تنها یک هدف را دنبال می‌‌کند که آن رسیدن به مصاف خارج از خانه بارسلونا با رئال‌مادرید در تاریخ 30 آبان‌ماه است. این بدان معناست که او 11 روز فرصت دارد تا خود را به ال‌کلاسیکو برساند با اینکه مسؤولان باشگاه قصد ندارند ریسک کنند و روی ستاره آرژانتینی‌شان فشار بیاورند، مسلماً رسیدن او به این بازی هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر روانی امتیاز بزرگی برای بارسایی‌ها محسوب می‌شود. مهاجم آبی‌ و اناری‌پوشان کاتالونیا از 26 سپتامبر (چهارم مهر) که در بازی برابر لاس‌پالماس مصدوم شد تا به امروز از همراهی بارسا محروم بوده است اما طبق ادعای نشریه موندودپور تیوو او با پیشرفتی که در تمرینات نشان داده از جمله انجام برخی حرکات همراه با توپ شانس رسیدنش به بازی بارسلونا در هفته دوازدهم لالیگا را افزایش داده است.

جدایی بی‌سر و صدای معاون باشگاه استقلال
مسؤول نقل و انتقالات و معاون باشگاه استقلال در سکوتی عجیب و پس از یک جروبحث از این باشگاه رفت و دیگر برنگشت. مدت‌هاست که از معاون باشگاه استقلال خبری نیست. بهرام امیری که در نقل و انتقالات ابتدای فصل خوب کار کرده بود و نتیجه عملکرد او و نظری‌جویباری آن شد که به انتخاب هواداران فوتبال، استقلال بهترین تیم ‌فصل از منظر
نقل و انتقالات شد، حالا مدت‌هاست در دفتر کارش نیست. پیگیری‌های خبرنگار مهر به آنجا رسید که بهرام امیری به طور کامل از استقلال جدا شده است. او نه استعفا داده و نه برکنار شده بلکه فقط رفته و پشت سرش را هم نگاه نکرده است! امیری 2 ماه پیش درباره کرار با یکی از مسؤولان جدید باشگاه استقلال درگیر شد و تاکید کرد شما تازه به فوتبال آمده‌اید و نمی‌دانید نتیجه و عواقب برخی کارهای‌تان چیست. او پس از این درگیری دفتر باشگاه را ترک کرد و دیگر بازنگشت. نکته جالب درباره این جدایی خاموش و بی‌سر و صدا اینجاست که وی در آخرین روزهای حضورش در باشگاه حکم معاون پشتیبانی و اداری را هم گرفته بود اما استقلال را رها کرد و رفت. پس از این جدایی چندبار بهرام افشارزاده مدیرعامل آن روزها و سرپرست امروز باشگاه سعی کرد وی را به استقلال بازگرداند اما امیری تاکید کرد نه جنجال به پا می‌کند و نه دنبال پست در باشگاه استقلال است و نه حاضر است به کسانی که بی‌‌تجربه هستند بله قربان بگوید.

سلیمی هفته آینده جراحی می‌شود
قهرمان المپیک لندن هفته آینده توسط دکتر کیهانی جراحی خواهد شد و به گفته رئیس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری او با گذراندن پروسه درمان می‌تواند به المپیک برسد. به گزارش ایسنا، بهداد سلیمی که در جریان تمرینات از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی‌ شد و مسابقات جهانی را از دست داد، قرار است دوشنبه یا سه‌شنبه هفته‌ آینده توسط دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار بگیرد. در این میان خبری مبنی بر نرسیدن سلیمی به بازی‌های المپیک پخش شده است که این و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ در این‌باره می‌گوید از اینکه چنین حرفی زده شده است اطلاعی ندارد اما همه تلاش خود را می‌کند تا به المپیک برسد.


Page Generated in 0/0059 sec