printlogo


کد خبر: 148641تاریخ: 1394/8/20 00:00
دستگیری زورگیران خشن بالاشهری

گروه اجتماعی: یکی از موضوعاتی که طی روزهای گذشته با تلاش ماموران نیروی انتظامی به فرجام رسید خاتمه شرارت‌های 2 زورگیر خشن در شمال شهر تهران بود. 2 خلافکار که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان در شمال تهران می‌کردند، توسط پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
میزان در این باره نوشت: روز یکشنبه هفته جاری ماموران گشت انتظامی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور، در حال گشتزنی در محدوده شمال تهران بودند که متوجه وقوع درگیری میان 3 مرد شده و  برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.
زمانی که ماموران برای رسیدگی به موضوع به آنها نزدیک شدند 2 مرد که سلاح سرد با خود حمل می‌کردند با سرعت از محل گریختند.
با وقوع این ماجرا ماموران نیز این 2 مرد را تعقیب کردند و در حالی که آن دو سعی داشتند با سلاح سرد به سمت ماموران حمله کنند با انجام فنون رزمی هر 2 را بازداشت کرده و به جرم حمل سلاح سرد و زورگیری از شهروندان به کلانتری منتقل کردند.
در بازرسی بدنی از متهمان که «ف» و «ت» نام داشتند 2 قبضه چاقو و تعدادی اموال مسروقه شامل تلفن همراه، وجوه نقد و کیف پول کشف شد که به همراه پرونده در اختیار ماموران بازجو قرار گرفت که طی بازجویی‌های انجام شده این افراد به جرائم خود مبنی بر حمل سلاح سرد و همچنین زورگیری از شهروندان اعتراف کردند.
کشتار خانوادگی به دست پدر
قتل خانوادگی یک بار دیگر به یکی از مهم‌ترین اخبار حوادث کشور مبدل شد. این بار این قتل در نظرآباد رخ داد. دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با تشریح آخرین جزئیات قتل‌عام خونین در این شهرستان، گفت: پدری فرزندان و همسر خود را با ضربات چوب و چاقو در نظرآباد به قتل رساند. محمد قیومی  در این باره به مهر گفت: این فاجعه روز ۱۵ آبان در ساعات اولیه صبح به وقوع پیوست و قاتل پدری است که سال‌ها اعتیاد به شیشه و تریاک داشته است. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد بیان داشت: مقتولان این حادثه دختر، پسر و همسر قاتل هستند که با ضربات چوب و چاقو کشته شده‌اند.
به گفته قیومی، قاتل انگیزه قتل را طلاق دخترش اعلام کرده که همین امر منجر به حرف و حدیث در محل زندگی‌شان شده است. وی با تاکید بر اینکه این پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای نظرآباد در حال رسیدگی است، گفت: قاتل پس از قتل اقدام به خودزنی به قصد خودکشی کرده است.
انتقام با انتشار عکس خصوصی
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری فردی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی، تصاویر شخصی شهروند همدانی را منتشر کرده بود خبر داد. به گزارش ایرنا، سرهنگ اکبر امینی در این باره افزود: با مراجعه شهروند همدانی و ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهر همدان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی زنی جوان، موضوع به دلیل حساسیت بالا در دستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در تحقیقات مشخص شد در یکی از شبکه‌های اجتماعی پروفایلی با نام خود شاکی ایجاد و تصاویر بسیار شخصی مانند تصاویر مراسم عروسی وی در آنجا منتشر شده است.
امینی بیان کرد: با به‌کارگیری شگردهای پلیسی فردی که همسر سابق شاکی بود شناسایی و با دریافت دستور از مقام قضایی با انجام عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر شد. وی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات رایانه‌ای به بزه انتسابی به قصد انتقام از شاکی اقرار کرد و با صدور قرار روانه زندان شد.


Page Generated in 0/0054 sec