printlogo


کد خبر: 148660تاریخ: 1394/8/20 00:00
سلام وطن

  جمعه گذشته پس از انتظار طولانی و عدم حضور اتوبوس ویژه نماز جمعه، خودمان به تهیه وسیله نقلیه اقدام کردیم. لطفا بنویسید و از مسؤولان بویژه مسؤولان منطقه 18 و محله کوی 17شهریور بخواهید تا برای ساماندهی و هماهنگی وسایل نقلیه مربوط به جابه‌جایی نمازگزاران بیش ‌از پیش برنامه‌ریزی کنند تا شهروندان این منطقه نیز در نماز جمعه بدون دغدغه شرکت کنند.
امیرحسین آجورلو

  کاخ سفید ایران را حامی تروریسم اعلام کرد! و 2 سال مذاکره و خنده به آمریکا و اروپا نتیجه داد، نتیجه‌ای که از قبل مشخص بود و قبلا هم در دولت اصلاحات تکرار شده بود.
862****0912

  پشت منزل ما مجتمع‌های آموزشی دخترانه کوی 17 شهریور قرار دارد. صبح‌ها خانم ناظم یکی از این دبستان‌ها پشت میکروفن چنان داد و هواری بر سر دانش‌آموزان ابتدایی راه می‌اندازد که صدای ایشان تا فرسنگ‌ها دورتر به گوش می‌رسد. لطفا بنویسید تا مسؤولان آموزش‌وپرورش منطقه 18 بدانند و آگاه شوند که بعد از چندین مورد تذکر حضوری به مسؤولان دبستان، متاسفانه همچنان کادر دبستان صبح‌ها با صدای گوش‌خراش بلندگوهای‌شان باعث اذیت و آزار ساکنان و همسایگان مجاور این دبستان شده‌اند.
زهرا قراگوزلو

  بنده متولد1370 از استان اردبیل هستم و چند سال است دنبال کار می‌گردم اما به دلیل قد کوتاه کسی مرا به نمی‌گیرد؟! بنده به رئیس‌جمهور و استاندار و... نامه نوشتم اما پاسخی نگرفتم. آیا این صحیح است که افراد کوتاه‌قد از اجتماع طرد شوند؟ من از مسؤولان استان خواهشمندم در شهر اردبیل هم انجمنی برای حمایت از کوتاه‌قامتان افتتاح کنند تا ما هم عضو شویم و برخی مشکلاتمان حل شود.
شاهین فرزانه

  خرید خودرو با وام‌های 25 میلیونی تبلیغ دولت چیزی جز مقروض شدن نیست. یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد فقط ضرر است، چرا که خودروهای ایرانی پس از پایان اقساط چیزی حدود نصف قیمت خرید، قابلیت فروش دارند در حالی که قیمت گزافی به عنوان سود پرداخت شده است!
ساوجی
 


Page Generated in 0/0056 sec