رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرفکنندگان با بیان اینکه در معرفی برندهای محبوب فقط نظر مصرفکنندگان ملاک عمل خواهد بود، گفت: برای برگزاری سومین جشنواره ملی برندهای محبوب،
96 گروه کالایی از نظر مرغوبیت و قیمت مورد ارزیابی قرار میگیرند. سیدمحمد جعفری در جمع خبرنگاران بیان کرد برای معرفی این برندها امسال بیش از
5 میلیون نفر از هموطنان در نظرسنجیها شرکت میکنند. وی افزود: برندهای داخلی و خارجی محبوب مصرفکنندگان با نظر کارشناسان براساس ارزیابیهای علمی انتخاب میشوند و در این جشنواره ملاک معرفی برندهای محبوب فقط نظر مصرفکنندگان است. وی ادامه داد: امسال هرگونه نظرسنجی از طریق تلفنهای همراه، شبکه جهانی اینترنت و فرمهای مربوط انجام خواهد شد و مصرفکنندگان از بین برندهای ایرانی و خارجی میتوانند برندهای محبوب خود را انتخاب کنند. وی از همه برندهای داخلی خواست در سومین جشنواره ملی برندهای محبوب که هفتم دیماه امسال در مرکز همایشهای صداوسیما برگزار میشود، شرکت کنند. در ادامه این نشست، دبیر علمی جشنواره ملی برندهای محبوب نیز گفت: در انتخاب برندهای محبوب مصرفکنندگان در سال جاری، پرداخت پول توسط بنگاههای اقتصادی ملاک عمل نیست بلکه مصرفکنندگان هستند که برندهای محبوب خود را معرفی میکنند. عظیم فضلیپور تصریح کرد: برای برگزاری این جشنواره انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان به همراه فراکسیون حمایت از حقوق مصرفکنندگان مجلس در نظر دارد با برگزاری گستردهترین نظرسنجی مردمی در کشور، برندهای محبوب را در این جشنواره به مردم ایران معرفی کند.