printlogo


کد خبر: 148699تاریخ: 1394/8/21 00:00
توهین عوامل انتظامی به رسانه‌های منتقد

اطرافیان معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد که از بی‌رونق بودن نمایشگاه مطبوعات امسال عصبانی و کلافه شده‌اند؛ به جای پرداختن به ریشه عدم حضور رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات، واکنش‌های عصبی نشان داده و بدون توجه به ارتباط‌های آشکار آنها و حسین انتظامی، اقدام به توهین و فحاشی علیه رسانه‌ها می‌کنند!
در تازه‌ترین این اهانت‌ها، محمد مهاجری از عوامل وابسته به معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و سردبیر سایت خبرآنلاین، وابسته به حسین انتظامی برای اهانت به رسانه‌های منتقد پای خانواده خود را نیز به میان کشید!
او یادداشتی به این مضمون در سایت خبرآنلاین منتشر کرد:
1- من هم مانند بسیاری از خلق‌الله معتقدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال، شایسته نیست، از بس که جمعی از تماشاگرنماها حرف زشت می‌زنند و بی‌ادبی می‌کنند. اگر روزی این امکان به وجود آمد که این جماعت تماشاگرنما مثلا قهر کنند یا ورزشگاه را تحریم کنند و برای دیدن مسابقه نیایند، می‌شود خانواده را هم برد ورزشگاه.
2- بعضی دوستان رسانه‌ای امسال از نمایشگاه قهر کرده‌اند و اسمش را گذاشته‌اند تحریم. بعضی‌شان(و نه همه‌شان) ادبیات‌شان شبیه همان تماشاگرنماهاست. و حالا که قهر کرده‌اند، دیگر با خیال راحت می‌شود با خانواده رفت نمایشگاه.
3- ببخشید که یادم رفت در تیتر این مطلب یادآوری کنم این مطلب طنز است. ان‌شاءالله دوستان اصولگرای من به دل نخواهند گرفت چون یک کار طنز و فکاهی کرده‌اند به اسم تحریم که خودشان هم از آن خنده‌شان می‌گیرد و این نوشته هم طنز است به سیاق کار خودشان.
گفتنی است، سایت خبرآنلاین از جمله رسانه‌های اقماری موسسه «توسعه مکتب خبر ایرانیان» است. رسانه‌های وابسته به این موسسه در سال بیش از 2 میلیارد تومان یارانه از معاونت مطبوعاتی دریافت می‌کند! در آگهی رسمی این موسسه، نام حسین انتظامی(معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد) به عنوان مدیرعامل ثبت شده است. با توجه به همین موضوع،  طبیعی است سردبیر خبرآنلاین نه‌تنها خانواده، بلکه تمام خویشاوندان خود را نیز به نمایشگاه مطبوعات برده و برای پر رونق کردن این نمایشگاه اقدام کند!  
 


Page Generated in 0/0050 sec