printlogo


کد خبر: 148716تاریخ: 1394/8/21 00:00
سرخط خبر

 دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا 60 قلم داروی جدید را از شمول تحریم‌ها خارج کرد.
 در 7 ماه نخست 94 واردات ذرت دامی به ارزش 813 میلیون دلار، گندم  512 میلیون دلار، لوبیای سویا  502 میلیون دلار، برنج به ارزش
443 میلیون دلار و کنجاله سویا به ارزش 443 میلیون دلار بیشترین حجم واردات را به خود اختصاص داده‌اند.
 محمدحسین دهدشتی، عضو کمیسیون انرژی مجلس از حضور مسؤولان سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کشور برای بررسی تفحص از شرکت تأسیسات دریایی ایران در این کمیسیون خبر داد.
 تسویه 2 هزار میلیارد تومان از بدهی وزارت نیرو به شرکت‌ها و نیروگاه‌های خصوصی و غیردولتی تولیدکننده برق با توزیع اسناد خزانه اسلامی، در دولت به امضا رسید. مجموع بدهی برقی وزارت نیرو به 28 هزار میلیارد تومان رسیده که قرار است تا چند روز آینده با واگذاری بدهی 7 هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو به دولت بابت بدهی‌های باقی‌مانده از نیروگاه‌های واگذار شده، این بدهی به 21 هزار میلیارد تومان برسد.
 در جلسه 25 آبان شورای رقابت، انتخاب رئیس و نایب‌رئیس شورای رقابت انجام خواهد شد.
 بنابر اطلاعات رسیده به خبرگزاری فارس از برخی منابع رسمی نزدیک به دولت، وزارت ارتباطات از تلگرام خواسته بود سروری در ایران ایجاد کند که این موضوع از سوی مدیران تلگرام رد و به خواست دولت برای دسترسی به اطلاعات کاربران ایرانی تعبیر شد.
 براساس اعلام سازمان خصوصی‌سازی، از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 2889 میلیارد ریال سهم دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده است.
 رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: کاهش 2 درصدی نرخ سود بانکی حتما اجرایی می‌شود و قرار شده برخی نکات مبهم از سوی بانک مرکزی بررسی شود و در جلسه بعدی شورا که 2 هفته دیگر است، به تصویب برسد.
 براساس قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، عرضه‌کنندگان خودرو موظفند در صورت خرابی و معیوب‌شدن خودروهای تحت گارانتی‌شان، خدمات بارگیری و حمل خودرو به تعمیرگاه را به صورت رایگان ارائه کنند.
 رئیس سازمان ملی استاندارد از احتمال بررسی کیفیت بنزین‌های وارداتی در شرکت تولید‌کننده خارجی پس از لغو تحریم‌ها خبر داد.
 معاون مسکن و ساختمان وزارت راه‌وشهرسازی از سپرده‌گذاری بیش از ۳ هزار و ۸۶۳ میلیارد ریال توسط ۲۰ هزار و ۳۰۸ نفر در صندوق پس‌انداز مسکن یکم برای دریافت وام خرید مسکن خبر داد.
 حسن طایی، معاون وزیر کار با اعلام رونمایی از سامانه ملی اشتغال ایران، گفت: ۸۰۰ مرکز کاریابی داخلی و ۸۰ مرکز کاریابی بین‌المللی در کشور فعالیت دارند.
 جدیدترین آمار نشان می‌دهد فروش خودروسازان در روز دوم طرح وام 25 میلیونی خودرو به 47 هزار و 652 دستگاه رسید.
 


Page Generated in 0/0064 sec