printlogo


کد خبر: 148832تاریخ: 1394/8/24 00:00
اخبار

اخبار وحدت اصولگرایان
دبیرکل جبهه پایداری از بررسی روش کار، شروع و چگونگی وحدت اصولگرایان در نشست مشترک با حدادعادل خبر داد. حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در گفت‌وگو با فارس از دیدار با غلامعلی حدادعادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه جلسات وحدت اصولگرایان خبر داد. آقاتهرانی درباره جزئیات این نشست اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم وحدت را به گونه‌ای پیش ببریم که یک حرف بزنیم و اختلافی نباشد و در صورت وجود اختلاف نیز باید روی
«نظر 3 فقیه»‌ اجماع شود.  دبیرکل جبهه پایداری ادامه داد: نظر 3 ‌فقیه برای حل اختلاف است و اول اصولگرایان باید روی اصول، وحدت کنند که البته وحدت دارند و یک‌سال است جلسات مشترک 3 ضلع برگزار می‌شود. وی با یادآوری این نکته که در جلسات دیگر هم دوستان دیگری مثل آقایان تقوی، باهنر و حداد شرکت داشتند، گفت:‌ این جزو مسلمات این جلسات 3ضلع بوده و این نظر جا افتاده که هرجا دوستان دچار اختلاف شوند، آن قسمت را به فقهای ثلاث ارجاع می‌دهند و حرف آنها فصل‌الخطاب بوده و کسی روی حرف آنها حرفی نمی‌زند.  آقاتهرانی با بیان اینکه دیگر کسی روی مدل جلسات 3‌ضلع بحث نمی‌کند و این موضوع تمام شده است،‌ یادآور شد: در این جلسه درباره شکل، شروع و تکنیک کار و وحدت و اینکه چگونه پیش برویم بحث کردیم از این رو در این زمینه این اصل پذیرفته شده و حرفی نیست.  غلامعلی حدادعادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز درباره دیدار خود با دبیرکل جبهه پایداری در راستای وحدت اصولگرایان اظهار داشت: ما همیشه با یکدیگر در مجلس دیدار می‌کنیم؛ این دیدارها جدید نیست و دائمی است و ان‌شاءالله به نتیجه می‌رسد و اگر زمان بگذرد خبرهای خوبی در این باره خواهیم داشت.

لبخند نقوی‌ به عضویتش در فراکسیون رهروان
نماینده ورامین در مجلس گفت: از برخی اظهارنظرها درباره نامه لغو عضویتم از فراکسیون رهروان چیزی نمی‌فهمم. سیدحسین نقوی عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اظهارات صفر نعیمی‌رز سخنگوی فراکسیون درباره نامه شورای مرکزی این فراکسیون مبنی بر درخواست لغو عضویت نقوی از فراکسیون رهروان ولایت، اظهار داشت: من به اینگونه اظهارنظرها فقط لبخند می‌زنم و از این حرف‌ها چیزی نمی‌فهمم. این در حالی است که صفر نعیمی‌رز طی اظهارنظری گفت: در جلسه آتی فراکسیون رهروان ولایت، نامه برخی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون درباره لغو عضویت سیدحسین نقوی از فراکسیون رهروان ولایت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ائتلاف چهارجانبه  علیه داعش پیروز می‌شود
دبیر شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت تلاش‌ها و همکاری مشترک ایران، روسیه، عراق و سوریه در نبرد با تروریسم و پیروزی نهایی بر این پدیده تاکید کرد. به گزارش تسنیم، پایگاه خبری العهد به نقل از شمخانی نوشت: همکاری چهارجانبه میان ایران، روسیه، سوریه و عراق در نبرد با تروریسم به پیروزی خواهد رسید. علی شمخانی به این رسانه گفته است: 63 کشور (که ائتلاف بین‌المللی به اصطلاح ضدداعش را تشکیل داده‌اند) پرونده موفقی در مبارزه با تروریسم تکفیری ندارند و از آن به عنوان ابزاری برای اجرای سیاست‌های منطقه‌ای خود استفاده‌ کردند.

«احمد نجابت» درگذشت
«احمد نجابت» نماینده اسبق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درگذشت. به گزارش تسنیم احمد نجابت نماینده مردم شیراز در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت مؤسس و شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی روز جمعه دعوت حق را لبیک گفت. وی متولد 30 مرداد سال 1323 است که در دوره وزارت باقری‌لنکرانی، مشاور وزیر بهداشت بود و پس از اتمام مأموریتش در وزارت بهداشت در شیراز به‌همراه ‌لنکرانی و چند تن دیگر از اساتید دانشگاه و معتمدین شیراز، کانون فرهنگی بصیرت را راه‌اندازی کرد.


Page Generated in 0/0054 sec