printlogo


کد خبر: 148845تاریخ: 1394/8/24 00:00
سرخط خبر

 آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد حجم ذخایر نفت به رقم بی‌سابقه 3 میلیارد بشکه رسیده و این مساله مانع افزایش قیمت نفت می‌شود.
 وزیر راه‌وشهرسازی از ادامه مذاکره با عرضه‌کنندگان دست اول هواپیما با وجود لغو سفر روحانی به فرانسه خبر داد.
 معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از حرکت به سمت توسعه عمودی کشت برای حفظ منابع آب در برنامه ششم توسعه در کشور خبر داد و گفت: برای افزایش راندمان آبیاری و صرفه‌جویی سالانه 10 میلیارد متر مکعبی در مصرف آب کشاورزی برنامه‌ریزی شد.
 قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت با بیان اینکه کسانی که فاقد نمایندگی فروش هستند، حق نصب تابلوهای تبلیغاتی برای برندها را ندارند، تاکید کرد: با فروشگاه‌هایی که فاقد نمایندگی هستند، برخورد می‌کنیم.
 مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه مرغ بیش از نیاز کشور تولید می‌شود، گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان از امروز این شرکت با ورود به بازار اقدام به خرید مرغ مازاد می‌کند.
 فارس نوشت: در حالی که سامانه نام‌نویسی مسکن‌مهر همچنان بسته است و گفته می‌شود ۸۰ تا ۱۵۰ هزار مسکن مهر بدون متقاضی هستند، خبرها حاکی است برخی افراد طرحی را در دولت پیگیری می‌کنند که براساس آن، این واحدها، آزاد به فروش برسد.
  نرخ رشد اقتصادی ۱۹ کشور منطقه یورو در سه ماهه سوم سال‌جاری میلادی به 3/0 درصد کاهش یافت.
 رئیس مرکز ملی فرش ایران از پیشتاز بودن فرش دستباف ایرانی در بازارهای فرش جهانی خبر داد و گفت: در نیمه ابتدایی امسال 2100 تن فرش به ارزش حدود 113 میلیون دلار صادر شد.
 


Page Generated in 0/0072 sec