printlogo


کد خبر: 148848تاریخ: 1394/8/24 00:00
پایان اخاذی 3 جوان شیطان صفت در شبکه‌های اجتماعی

گروه اجتماعی: اعضای باندی که با تهدید دختران جوان در شبکه‌های اجتماعی از آنها اخاذی می‌کردند توسط کارآگاهان پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش «وطن امروز» سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی، رئیس پلیس فتای استان اصفهان در این باره اظهار داشت: در پی رصد سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، کارآگاهان این پلیس با فعالیت مجرمانه اعضای باندی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی دختران جوان از آنها اخاذی می‌کردند مواجه شده و  دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.  رئیس پلیس فتای استان اصفهان افزود: با انجام اقدامات تخصصی در فضای سایبری سرانجام اعضای این باند که 3 جوان بودند حین ارسال پیام‌های تهدیدآمیز برای یک دختر جوان در منزلشان شناسایی و دستگیر شدند.
مرتضوی عنوان داشت: متهمان در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند اما در مواجهه با اسناد و ادله جرم، به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به ده‌ها فقره اخاذی از دختران جوان در سطح اصفهان اقرار کردند.
وی با بیان اینکه محیط مجازی به هیچ وجه فضایی قابل اعتماد نیست، گفت: متاسفانه بسیاری از قربانیان با سهل‌انگاری خود اقدام به در اختیار قرار دادن تصاویر خصوصی‌شان به متهمان کرده و در نتیجه در دام آنها می‌افتادند.


Page Generated in 0/0050 sec