printlogo


کد خبر: 148872تاریخ: 1394/8/24 00:00
اخبار

دایی: ترکمنستان را 90 درصد تیم‌های لیگی می‌بردند
سرمربی تیم فوتبال صبا با بیان اینکه تیم‌های لیگ برتری نیز می‌توانستند به راحتی ترکمنستان را شکست دهند، گفت: نمی‌دانم که ملاک انتخاب‌های کارلوس کی‌روش برای دعوت بازیکن چیست. به‌گزارش مهر، علی دایی در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال رسانه ورزش و یاران دیابت درباره عملکرد تیم‌ملی برابر ترکمنستان و جوانگرایی در این تیم گفت: کاری که در تیم‌ملی صورت گرفته اقدام خوبی است اما این جوانگرایی نباید مقطعی باشد. سرمربی پیشین تیم‌ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: ترکمنستان حریفی نبود که ما بخواهیم دغدغه بردن این تیم را داشته باشیم. نگرانی ما نباید این تیم باشد. به جرات می‌گویم که 90 درصد تیم‌های لیگ برتری ما می‌توانستند ترکمنستان را شکست دهند. علی دایی در واکنش به صحبت‌های کی‌روش که گفته بود برخی اوقات تماشاگران علی دایی را هم صدا می‌زنند اما متاسفانه او از تیم‌ملی خداحافظی کرده است، گفت: نمی‌دانم منظور ایشان از این حرف چه بوده اما ما خیلی بازیکن آماده در لیگ برتر داریم که متاسفانه به تیم‌ملی دعوت نشدند. خیلی دوست دارم که ملاک انتخاب نفرات تیم‌ملی را بدانم تا ما بتوانیم بازیکنان‌مان را قانع کنیم که چرا به تیم‌ملی دعوت نشده‌اند. صبا حتماً باید 3 نماینده در تیم‌ملی داشته باشد. در تمام نقاط زمین بازیکنان من از نظر فنی و اخلاقی بالا بوده‌اند و صبا هیچ گونه مشکلی از نظر اخلاقی نداشته است. هیچ کدام از بازیکنان ما در حاشیه نبوده‌اند و همه آنها عالی کار کرده‌اند اما نمی‌دانم ملاک انتخاب‌های کی‌روش برای تیم‌ملی چیست؟

یوآخیم لو از شب تلخ پاریس گفت
سرمربی تیم‌ملی فوتبال آلمان از شب تلخ و وحشتناکی که در پاریس تجربه کرد، سخن به میان آورد.به نقل از DPA، دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال آلمان و فرانسه در شرایطی بسیار خاص برگزار شد. این دیدار در حالی برگزار شد که بازیکنان و حاضران در ورزشگاه به خاطر 3 انفجار تروریستی که در نزدیکی ورزشگاه محل برگزاری این دیدار رخ داد به وحشت افتاده بودند.یوآخیم لو، سرمربی تیم‌ملی فوتبال آلمان بعد از پایان بازی به جای صحبت کردن درباره عملکرد فنی تیمش بیشتر درباره انفجارها و هجوم هواداران به میدان مسابقه صحبت کرد. او گفت: به هنگام بازی صدای بمب‌گذاری و تیراندازی را می‌شنیدیم. واقعا شوکه شده بودیم. از نظر من فوتبال اهمیت خود را از دست داده بود. این بازی در شرایط عجیب برگزار شد. واقعا ما شگفت‌زده و در حیرت و ماتم بودیم. او ادامه داد: بازیکنان هم ترسیده بودند. در رختکن شرایط تیم عجیب بود و بازیکنان نمی‌دانستند از نگرانی چه کار کنند. قبل از برگزاری این دیدار حساس هم کاروان تیم‌ملی فوتبال آلمان که در یکی از هتل‌های بزرگ و مشهور پاریس اسکان گزیده بود مجبور شد پس از مطلع شدن از احتمال وقوع یک عملیات بمب‌گذاری، هتل محل اقامتش را در پاریس ترک کرد.

سوپرکلاسیکو برنده نداشت
دیدار حساس آرژانتین و برزیل با تساوی یک - یک به پایان رسید تا آرژانتین همچنان در حسرت برد در انتخابی جام‌جهانی روسیه باقی بماند. 2 تیم آرژانتین و برزیل در دیداری حساس در ورزشگاه لا بومبرای شهر بوئنوس آیرس در حالی برابر هم به میدان رفتند که قرار بود این دیدار بامداد جمعه برگزار شود ولی به دلیل بارش شدید باران با 24 ساعت تاخیر برگزار شد. آرژانتینی‌ها بدون لیونل مسی، آگوئرو و کارلوس توس در این دیدار حاضر شده بودند و در طرف مقابل نیمار بعد از پشت سر گذاشتن دوران محرومیتش در تیم‌ملی در این دیدار به میدان رفت.نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید. اسکوئل لاوتزی با گل خود در دقیقه 34 توانست تیمش را پیروز به رختکن برساند ولی برزیل که به هیچ وجه نمی‌خواست بازنده این دیدار شود در دقیقه 58 توانست با ضربه لوکاس لیما گل تساوی را وارد دروازه حریف دیرینه خود کند تا این دیدار با تساوی یک - یک به پایان برسد. آرژانتین در این دوره از رقابت‌ها عملکرد خوبی نداشته و در غیاب مسی مهم‌ترین بازیکن خود نتایج خوبی کسب نکرده است تا هواداران آلبی‌سلسته به انتقاد از مارتینو بپردازند.
 


Page Generated in 0/0051 sec