printlogo


کد خبر: 148887تاریخ: 1394/8/24 00:00
سلام وطن

 قیمت دلار دوباره بالا رفت. دلار تا مرز ۳600 تومان گران شد. دولت و مسؤولان آیا فکری برای افزایش حبابی قیمت دلار دارند.
صمدی

 شاید هنوز باور دولتیان نشده است  مشکلی به نام گرانی بیش از حد در کشور ما وجود دارد. شاید تصورشان این است که اینها همه شایعه است و مردم در رفاه و آسایش به سر می‌برند، چقدر باید صبر کنیم. همیشه از کاهش تورم صحبت می‌کنند. پس چرا ما متوجه نمی‌شویم؟ خب! آیا این موجب ناراحتی نمی‌شود.
یک کارگر

 از مسؤولان و مأموران نیروی انتظامی درخواست داریم با اراذل و اوباش و بویژه معتادان دوره‌گرد برخورد ‌جدی داشته باشند و این کار را ادامه دهند. کسانی که این همه برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند، جز برخورد شدید، راهی باقی نمی‌گذارند و باید آنها را از سطح جامعه جمع‌ کرد. اگر برای برخورد با قاچاقچیان جزء مواد مخدر هم برنامه‌ قاطعی داشته باشید ممنون می‌شویم.
240****0912

 آمریکا و ایادی‌اش تروریسم را به نام اسلام و در کشورهای اسلامی علم کردند  اما هیچ نشانی از جدی بودن ادعای آمریکا و اروپاییان برای مبارزه با تروریسم وجود ندارد و می‌بینیم که این غده سرطانی و دست‌پرورده خودشان چگونه در سوریه و عراق و پاکستان و یمن مردم را به خاک و خون می‌کشد.
سادات

 مسؤولان وزارت ارتباطات برای شبکه‌های اجتماعی که فسادآور هستند فکری بکنند تا این موارد فیلتر شوند. بنده به عنوان یک شهروند واقعا ناراحت هستم و کاری از دستم برنمی‌آید. چرا باید جوانان ما گرفتار این مسائل شوند؟ آیا مسؤولان ما نمی‌توانند چاره‌ای بیندیشند؟ بالاخره همه باید کمک کنند، دولت، آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها باید کاری کنند.
توسلی از تهران


Page Generated in 0/0923 sec