printlogo


کد خبر: 148897تاریخ: 1394/8/25 00:00
پاسخ سردبیر «وطن امروز» به اظهارات علی مطهری درباره رسانه های منتقد
حامی اصحاب نقد باشید

جناب آقای علی مطهری
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
با سلام و عرض ادب
نوشته شما درباره عدم شرکت رسانه‌های منتقد در نمایشگاه مطبوعات و قیاس آن با حوادث فتنه 88 را خواندم؛ حقیقتا از این همه «منطق» متحیر شدم!
واقعا چه چیزهایی را که نمی‌شود به هم ربط داد! اینکه می‌شود عدم شرکت چند رسانه منتقد در یک «نمایشگاه» را با عدم پذیرش رای مردم، عدم پذیرش نتیجه یک انتخابات 40 میلیونی، با دروغ بزرگ تقلب و با آشوب خیابانی مقایسه کرد! مع الفارق‌ترین قیاس ممکن!
حیرت کردم از اینکه به راحتی می‌توان نسبت خلاف داد و گفت این رسانه‌ها «هرگونه اعتراضی را نوعی مخالفت با اصل نظام و حتی براندازی تلقی می‌کنند»! کاش بیان می‌کردید ما دقیقا کی و کجا نوشته‌ایم که هرگونه اعتراضی مخالفت با اصل نظام و براندازی است، ما که خود شهره به اعتراضیم.
به هر حال همان طور که خود نوشته‌اید، حق اعتراض و حرف زدن در نظام جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته می‌شود، لذا از شما درخواست دارم به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس از وزارت ارشاد جمهوری اسلامی پیگیری بفرمایید که چرا روزنامه «وطن امروز» را برای تیترهایی درباره آل‌سعود و به خاطر نوشتن درباره پرونده فساد نفتی کرسنت و سقوط بورس و  اینکه «روشنفکر یعنی جلال، روحانی یعنی طالقانی» و موارد متعدد دیگر، توبیخ کرده و به دادگاه فرستاده‌اند؟
در آخر به شما به عنوان فردی که سابقه حضور در هیات نظارت بر مطبوعات را داشته‌اید و کرارا خود را در جلسات آن هیات، مدافع مطبوعات خوانده‌اید و ما نیز انصافا به آن معترفیم، عرض می‌کنم اظهارات‌تان درباره رسانه‌های منتقد دولت، هرگز زیبنده فردی که خود را حامی اصحاب نقد می‌داند، نیست.
موید باشید
رضا شکیبایی
سردبیر وطن امروز

 


Page Generated in 0/0057 sec