printlogo


کد خبر: 148907تاریخ: 1394/8/25 00:00
سرخط خبر

 مسعود نیلی مشاور اقتصادی رئیس جمهور گفت: انتظار داریم تا پایان آذرماه تورم نقطه به نقطه، تک رقمی شود.
 هم‌اکنون از مجموع حجم  95 میلیون مترمکعبی مخزن سد لتیان، 51 میلیون و 781 هزار مترمکعب آب پشت این سد ذخیره شده است. به عبارتی در حال حاضر 5/54 درصد از مخزن این سد پر است.
 وزیر جهاد کشاورزی گفت: تهیه‌کنندگان و عرضه‌کنندگان سموم کشاورزی باید مانند داروخانه‌ها مجوز فعالیت داشته باشند و سم فقط با نسخه گیاهپزشک باید به کشاورزان فروخته شود.
 مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی سوخت با اعلام اینکه 16 میلیارد دلار طرح بهینه‌سازی در دست اجراست، گفت: طرح کارت انرژی موسوم به سهمیا منتفی شد.
 9 روز از آغاز اجرای طرح فروش اعتباری کالا‌های ایرانی با وام 10 میلیونی می‌گذرد اما هنوز وزارت صنعت آماری را از میزان صدور کارت‌‌های اعتباری یا حتی استقبال مردم از اجرای این طرح اعلام نکرده و مسؤولان برخی بانک‌ها هم از عدم صدور کارت تاکنون سخن می‌گویند.
 حسین عبده‌تبریزی، مشاور وزیر راه‌وشهرسازی گفت: با توجه به شرایط خاص کشور شورای پول و اعتبار باید به سرعت و به صورت دستوری اقدام به کاهش نرخ سود بانکی کند.
 بیزینس مانیتور پیش‌بینی کرد دارایی بانک‌‌های ایران در سال آینده میلادی رشد 21 درصدی داشته باشد و به 1934 هزار میلیارد تومان برسد.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کمپین نخریدن خودرو جهت خود را گم کرده است، گفت: این کمپین باید تغییر جهت داده و هدف خود را تبدیل به خریدن خودروهای کمتر آسیب‌ده کند.
 مدیرعامل ایران‌خودرو از افزایش گارانتی خودروی رانا از 2 سال به 3 سال و از 40 هزار کیلومتر به 50 هزار کیلومتر خبر داد.
 خلیل آقایی، قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس از اجرایی شدن همه مفاد قانون تمرکز وظایف بازرگانی بخش کشاورزی خبر داد و گفت: براین اساس تنظیم بازار داخلی، واردات و صادرات محصولات کشاورزی و تصدی‌گری صنایع غذایی به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است.
 


Page Generated in 0/0069 sec