printlogo


کد خبر: 148954تاریخ: 1394/8/26 00:00
قتل با انگیزه عجیب

گروه اجتماعی: بازبینی پرونده ماجرای یک قتل با انگیزه‌ای عجیب؛ حلق‌آویز شدن نمایشی که به حقیقت پیوست و دستگیری عاملان هتک حیثیت شهروند گیلانی از مهم‌ترین عناوین اخبار حوادث روزهای گذشته است که در این بسته خبری به آن اشاره شده است.
درگیری 2 جوان باز هم رنگ خون گرفت. طی روزهای گذشته پسری جوان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از کشته شدن دوست خود در یک درگیری خبر داد. با اعلام این گزارش، تیمی از مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد به محل وقوع قتل اعزام شدند. پس از رسیدن مأموران مشخص شد جوان 28 ساله‌ای به نام امید بر اثر درگیری و اصابت ضربات چاقو به قلبش جان خود را از دست داده است. به گزارش تسنیم، دوست مقتول که با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته بود درباره جزئیات قتل امید به مأموران گفت: به همراه 2 تن از دوستانم با ماشین در حال گذر از کنار پارک بودیم که امید از من خواست برای استفاده از سرویس بهداشتی پارک، کنار آنجا توقف کنم، پس  از چند دقیقه صدای درگیری را از داخل پارک شنیدیم و به داخل پارک رفتیم، با رفتن به محل درگیری، با پیکر بی‌جان امید مواجه شدیم. ساعتی پس از این اتفاق پسر 26 ساله‌ای با مراجعه به کلانتری به مأموران اعلام می‌کند که قاتل امید است و درباره جزئیات قتل به مأموران گفت: در ساعت وقوع این اتفاق به همراه خواهرزاده‌ام و دوستش در آلاچیقی داخل پارک نشسته بودیم که ناگهان مقتول ضربه‌ای را به سر خواهرزاده‌ام وارد کرد، من که با مقتول درگیر شده بودم با چاقو ضربه‌ای به وی وارد کردم و از محل درگیری فرار کردم و اکنون نیز به علت عذاب وجدان خود را معرفی کرده‌ام.
مرگ، بهای نمایش زن برای شوهر
زنی که برای ترساندن شوهر خود، خود را حلق‌آویز کرده بود بهای این کار را با جان خویش پرداخت.
مدیرروستا، بازپرس کشیک ویژه قتل، به دنبال اعلام کلانتری 161 ابوذر در صحنه مرگ یک زن حضور یافت و با پیکر حلق‌آویز شده زنی 21 ساله در شرق تهران روبه‌رو شد. همسر زن حلق‌آویز شده، بیان داشت: پس از ورود به خانه همسر خویش را صدا کردم و به بخش‌هایی از خانه از جمله آشپزخانه سر زدم تا اینکه وارد اتاق شدم، هنگامی که خواستم چراغ اتاق را روشن کنم متوجه شدم که کلید کار نمی‌کند و در همین هنگام که به محل لامپ نگاه ‌کردم متوجه پیکر آویخته شده همسرم شدم.
وی یادآور شد: به محض دیدن پیکر همسرم پاهای وی را گرفته و پیکرش را پایین آوردم و با کمک همسایه به بیمارستان رساندم که در بیمارستان مشخص شد وی جان باخته است. فارس در این باره نوشت براساس اظهارات پدر متوفی زن و شوهر با هم اختلاف داشتند و متوفی قصد ترساندن همسر خود را داشته است.
دستگیری عاملان هتک حیثیت شهروند
آسیب‌های فضای مجازی و سوءاستفاده از تصاویر افراد در اینستاگرام هم یکی از موضوعاتی است که این بار در گیلان عامل هتک حیثیت شهروندی شد. به گزارش ایرنا، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری عاملان هتک حیثیت شهروند گیلانی در اینستاگرام خبر داد. سرهنگ ایرج محمدخانی دراین باره گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانمی 18 ساله مبنی بر اینکه صفحات جعلی با سوءاستفاده از نام و تصویر وی در اینستاگرام ایجاد شده و مطالب توهین‌آمیز و غیراخلاقی در آن بارگذاری و برای کاربران ارسال می‌شود، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های فنی و پلیسی، عاملان هتک حیثیت شاکیه در شبکه اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه که دو مرد 20 و 22ساله اهل و ساکن رشت بودند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند. سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهمان به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با ایجاد صفحات جعلی با نام و تصویر شاکیه در اینستاگرام و نسبت دادن مطالب ناروا و غیراخلاقی به وی، قصد بدنام کردنش را داشتند، اعتراف و انگیزه خود را از این کار انتقامجویی عنوان کردند.


Page Generated in 0/0060 sec