printlogo


کد خبر: 148955تاریخ: 1394/8/26 00:00
آوای شهر

دور جدید ارسال تجهیزات بهداشتی به کربلا و نجف
 رئیس کمیته اعزام نیرو و تجهیزات شهرداری تهران از دور جدید ارسال تجهیزات بهداشتی به کربلا و نجف خبر داد. به گزارش «وطن امروز»، رضا قدیمی، رئیس کمیته اعزام نیرو و تجهیزات شهرداری تهران با اشاره به ارسال قریب
700 چشمه سرویس بهداشتی و  100 چشمه حمام در مرزهای مهران، چزابه، شلمچه و مسیرهای منتهی به نجف اشرف و کربلای  معلا  گفت: هماهنگی‌های لازم جهت خدمت‌رسانی ماموران شهرداری تهران به زائران اباعبدالله الحسین(ع) کماکان ادامه دارد. وی اظهار داشت: با کمک اداره  کل امور ایثارگران  ایستگاه‌هایی مجهز به ویلچر، عصا و سایر ملزومات مورد نیاز سالمندان و کم‌توانان جسمی در مسیر نجف تا کربلا مستقر شده است. همچنین 40 کیوسک راهنمای زائر توسط شهریاران جوان اداره می‌شود. به گفته رئیس کمیته اعزام نیرو و تجهیزات شهرداری تهران، دور جدید ارسال تجهیزات بهداشتی به کربلا و نجف آغاز شده است.

15هزار خانوار تهرانی محتاج نان شب
رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره آسیب‌های اجتماعی پایتخت توضیحاتی ارائه داد. به گزارش «وطن امروز»، فرزاد هوشیار پارسیان، رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در تهران بیش از 15 هزار پلاک فقیر داریم که نیازمند نان شب هستند، گفت: بیش از 200 هزار پلاک نیازمند هم در تهران شناسایی شده است. وی با بیان اینکه مسؤولیت حاکمیتی شهرداری در حوزه مقابله با آسیب، تامین زیرساخت برای کنترل کاهش آسیب‌ است، خاطرنشان کرد: 3 مخاطب هدف در حوزه آسیب‌ها وجود دارد متکدیان، کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر و کودکان کار و خیابانی. رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره کودکان کار و خیابانی عنوان کرد: 8 مرکز پرتو داشتیم که کودکان کار و خیابانی از آنها خدمات می‌گرفتند که در حال حاضر به 18 مرکز رسیده است و 3 هزار کودک کار و خیابانی در این مراکز وجود دارد. وی درباره متکدیان شهر تهران یادآور شد: بیش از 50 درصد متکدیان ثروتمندند، 35 درصد آنها به صورت خانوادگی و مافیایی که بیشتر خارجی هستند فعالیت دارند و 15 درصد متکدیان نیازمندند که بیشتر آنها سالمندند.
 


Page Generated in 0/0056 sec