printlogo


کد خبر: 148956تاریخ: 1394/8/26 00:00
کوتاه و گویا

  مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی از آغاز توزیع سبدکالای پروتئین میان 10 هزار بازنشسته شهرداری تهران خبر داد.
  ملک‌زاده، معاون تحقیقات فناوری وزارت بهداشت در افتتاحیه دومین کنگره بین‌المللی نقشه‌برداری مغز با انتقاد از روند کند پیشرفت در زمینه تصویربرداری مغز گفت: برای تعلیم نیروی انسانی و ترویج علم تصویربرداری مغز در دانشگاه‌های کشور نیازمند سرمایه‌گذاری مالی هستیم.
  به گفته حمید قربانی، مدیر مطالعات و برنامه‌ریزی امور مناطق مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، نخستین همایش دستاوردها و تجارب پروژه‌های شاخص پژوهشی مناطق بیست‌ودوگانه شهرداری تهران به منظور بررسی نتایج مشارکت چندین ساله مدیران و کارشناسان پژوهشی مناطق شهرداری در اجرای پروژه‌های مطالعاتی توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران 4 آذرماه در سالن همایش‌های شهرداری منطقه 2  برگزار می‌شود.
  مارسلا دوبولوز، مشاور بین‌الملل سازمان بهداشت جهانی ضمن بازدید از بخش‌های گوناگون مرکز مدیریت بحران تهران با طرح‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه کاهش مخاطرات و آمادگی در برابر سوانح و حوادث آشنا شد. در این جلسه که با حضور رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و قائم‌مقام، معاونان، کارشناسان و استادان دانشگاه علوم بهزیستی برگزار شد، احمد صادقی رئیس سازمان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی در شرایط وقوع بحران، موضوع سلامت است، گفت: از همین رو باید نیازهای درمانی و بهداشتی مردم  در رویارویی با زلزله احتمالی شهر تهران در کارگروه بهداشت و درمان مورد توجه قرار گیرد.
  ‌محسن نایبی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از ورود بلیت‌های کاغذی جدید با قابلیت صرفه‌جویی در منابع مالی به چرخه متروی پایتخت خبر داد.
 


Page Generated in 0/0060 sec