printlogo


کد خبر: 148972تاریخ: 1394/8/26 00:00
رونالدو به سیم آخر زد؛ اظهار نظر جنجالی CR7

«با این مربی، رئال به موفقیت نخواهد رسید» رسانه‌های اسپانیایی این سخن را به نقل از کریستیانو رونالدو در گفت‌وگویی که با فلورنتینو پرس قبل از دیدار با سویا داشت منتشر کردند. این افشاگری بزرگ نشان می‌دهد شرایط موجود در رئال در آستانه ال‌کلاسیکو اصلا خوب نیست. اگر این
اظهار نظر درست باشد چه پیامدهایی می‌تواند برای رئال داشته باشد؟ در گزارشی به این موضوع می‌پردازیم. به گزارش شفقنا،  رسانه‌های اسپانیایی دست به افشاگری بزرگی درباره کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال‌مادرید زدند که نشان می‌دهد او از حضور در این تیم راضی نیست و روزهای پایانی حضورش را در کهکشانی‌ها پشت سر می‌گذارد. شبکه تلویزیونی کنویدسنیال اسپانیا از گفت‌وگوی رونالدو با فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال قبل از دیدار با سویا خبر داد. هر چند این شبکه تلویزیونی وجهه خوبی در اسپانیا ندارد و بیشتر خبرهای شایعه و زرد را منتشر می‌کند اما این خبر را رسانه‌های بزرگ اسپانیا مثل آ.اس و مارکا هم منتشر کردند تا نشان داده شود این گفت‌وگو بین رونالدو و پرس جدی بوده است. به نوشته رسانه‌های اسپانیایی پرس قبل از دیدار برابر سویا ناراحتی خود را از رفتار رونالدو بعد از دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن به گوش این بازیکن پرتغالی رساند. رونالدو خطاب به پرس گفت: با این مربی رئال به موفقیت نخواهد رسید. منظور ستاره پرتغالی رئال‌مادرید کاملا روشن است. او به رئیس این باشگاه اسپانیایی می‌گوید تصمیم او در برکناری کارلو آنچلوتی و انتخاب رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید رئال کاملا اشتباه بود و نتیجه آن را دارد می‌بیند.
این افشاگری بزرگ چه پیامدهایی به دنبال خواهد داشت؟
اگر این خبر درست باشد پیامدهای وخیمی به دنبال خواهد داشت. تا قبل از دیدار برابر سویا هنوز چنین خبری منتشر نشده بود و رسانه‌های اسپانیایی تنها روی سخنان رونالدو با لوران بلان مانور دادند. همین کافی بود تا بازیکنان رئال‌مادرید و بویژه کریستیانو رونالدو در دیدار حساس برابر سویا تمرکز لازم را نداشته باشند و نخستین شکست فصل خود را هم متحمل شوند. رونالدو اسطوره باشگاه رئال‌مادرید و سرشناس‌ترین بازیکن این تیم به شمار می‌آید. طبیعی است که در صورت آماده نبودن او رئال هم به مشکل بخورد. شاگردان بنیتس در دیدار برابر سویا تحت تاثیر خبر جدایی احتمالی رونالدو بودند و نتوانستند بازی خوبی را به نمایش گذارند. آنها هفته آینده بازی بسیار حساسی برابر بارسلونا دارند و بدون شک چنین خبرهایی باعث می‌شود آرامش تیم به هم بخورد.
موافقت پرس با فروش رونالدو
در ادامه افشاگری بزرگ رسانه‌های مادریدی آمده است فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال از رفتارهای رونالدو بسیار ناراحت است و به نزدیکان خود خبر داده چنانچه هر باشگاهی حاضر باشد رقم فسخ قرارداد رونالدو را پرداخت کند او را خواهد فروخت. رونالدو علاقه زیادی به کارلو آنچلوتی داشت و با این مربی بزرگ ایتالیایی نه تنها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد بلکه 2 سال پیاپی هم به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. او بسیار دوست داشت آنچلوتی در رئال ماندنی شود اما پرس او را از کار برکنار کرد و بنیتس را به عنوان جانشینش انتخاب کرد که این باعث ناراحتی رونالدو شده  و از همان ابتدا هم خبرهای زیادی در این باره در رسانه‌های نزدیک به رئال به گوش رسید. پرس از رفتار رونالدو ناراحت است، چرا که بر این باور است این بازیکن در کارهایی که به او مربوط نیست دخالت می‌کند و به همین خاطر چه بسا با فروش او در پایان فصل موافقت کند تا با پول زیادی که به دست می‌آورد بازیکنانی را که به آنها نیاز دارد جذب کند و آرایش تیم را به کلی تغییر دهد. بنیتس یک مربی اسپانیایی است و رسانه‌های این کشور و خود پرس هم از او حمایت خواهند کرد و به نظر می‌رسد شرایط برای جدایی CR7 فراهم می‌شود.
بد شدن رابطه با رافائل بنیتس
بنیتس از مربیانی است که کارنامه درخشانی دارد. او با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده است. رونالدو در گفت‌وگویی که با پرس داشته است به صراحت اعلام کرده رئال با بنیتس نمی‌تواند موفق شود و این بدون شک به این مربی اسپانیایی برمی‌خورد و نظر خود را درباره رونالدو تغییر خواهد داد. از همان روزهای ابتدایی انتخاب رافائل بنیتس هم به نظر می‌رسید او با این بازیکن پرتغالی به مشکل خواهد خورد. بنیتس از مربیانی است که به بازی گروهی اعتقاد زیادی دارد و بازی تیم‌های او روی یک ستاره مشخص نمی‌چرخد. او پست رونالدو را تغییر داده است و به جای استفاده از کناره‌ها از او در نوک حمله استفاده می‌کند و بسیاری براین باور هستند دلیل اصلی افت رونالدو در فصل جاری همین تصمیم بنیتس بوده است.
 


Page Generated in 0/0059 sec