printlogo


کد خبر: 148981تاریخ: 1394/8/26 00:00
سرخط خبر

 وزیر راه‌وشهرسازی رسماً بدهی دولت را 300 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بانک‌ها هم 100 هزار میلیارد تومان دارایی سمی دارند که نظام بانکی را دچار مشکل جدی کرده است.
 سازمان توسعه تجارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مجوزی برای برگزاری نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه اختصاصی ایران در عمان صادر نشده و استفاده از لوگوی این سازمان در چنین نمایشگاهی غیرقانونی است.
 مدیرکل استاندارد استان تهران از بازرسی کارشناسان استاندارد از مراکز فروش کلاه در خیابان رازی تهران خبر داد و گفت: کلاه‌هایی با نام تجارتی آریا پلاستیک، SHARK،OLYMPIC، FLAT، TSE، VERESK، TAKSETAREH به علت نداشتن مجوز استاندارد، توقیف شدند.
 وزارت صنعت از ورود ۱۰ هزار و۵۰۰ قلم کد کالا به سامانه اجرای طرح فروش کالاهای بادوام ایرانی با کارت اعتباری خبر داد.
 داوود محمدبیگی، مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی با اشاره به پیاده‌سازی طرح صیاد، گفت: در قالب این طرح چک‌هایی با فیچرهای امنیتی مشخص طراحی شده که صدور دست‌چک‌های جدید توسط بانک‌ها باید در قالب این چک‌های طراحی شده باشد و پس از آن چک‌های موجود جمع‌آوری می‌‌شوند.
 بار دیگر با رأی اعضای شورا، رضا شیوا به‌عنوان رئیس شورای رقابت انتخاب شد.
 دبیر انجمن تصفیه‌کنندگان شکر خام گفت: تنظیم بازار قند و شکر برای دومین سال به انجمن صنفی صنایع قند و شکر واگذار شد.
 قائم‌مقام وزیر صنعت در امور تجارت درباره بنگاه‌های تولیدی که برای تسهیلات به بانک مرکزی معرفی شده‌اند، گفت: این واحدها در 9 تا 10 گروه کالایی دسته‌بندی شده و در بخش سیمان 71 واحد تولیدی قرار گرفته‌اند.
 گزارش مرکز آمار نشان می‌دهد گیلاس با متوسط قیمت 4800 تومان در کشور و با رشدی حدود 24 درصدی نسبت به تابستان سال گذشته گران‌ترین میوه تابستان امسال بوده است.
 مدیر مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری یونسکو گفت: طبق بررسی‌های انجام شده تا سال 2020 میلادی سرانه آب هر ایرانی به یک‌چهارم سرانه آب هر نفر در دیگر نقاط دنیا خواهد رسید.
  وزیر دارایی روسیه از مذاکرات کشورش با ایران برای گشایش خط اعتباری 2 میلیارد دلاری و مشارکت شرکت‌های روسی در
2 پروژه در ایران خبر داد.
 شاهرخ خسروانی، معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: از ابتدای سال جاری تا 15 آبان‌ماه تولید بنزین کشور، 59 میلیون و 478 هزار لیتر بوده است و متوسط تولید تا پایان سال نزدیک به 61 میلیون لیتر در روز خواهد بود.
 مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری با اشاره به اینکه ۷۵ درصد از کشته‌شدگان سوانح رانندگی کم‌سواد یا بی‌سواد هستند، گفت: در بخش ناوگان عمومی مسافری سالانه ۱۵ درصد کاهش تلفات داشتیم.
 وزیر راه‌وشهرسازی گفت: متروی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) براساس استانداردها اجرا نشده و دارای نقص فنی است و باید ۶ متر از جاده فاصله داشته باشد که در برخی جاها این مورد رعایت نشده است.
 مهرداد بائوج لاهوتی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم‌پرداخت مطالبات صیادان از سوی دولت، گفت: مشکلات بسیاری در بندر چمخاله وجود دارد که اگر برطرف نشود، پشت‌پرده سازمان بنادر را روشن می‌کنم.
 


Page Generated in 0/0061 sec