printlogo


کد خبر: 149026تاریخ: 1394/8/27 00:00
فرمانده نیروی انتظامی‌خبر داد
شناسایی عوامل گروه‌های تروریستی

گروه اجتماعی: در زمینه گروه‌های تروریستی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، ناجا اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام داده به طوری که برخی از این افراد شناسایی شده‌اند که در خارج از کشور مستقر هستند.
به گزارش «وطن امروز»، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی پیرامون تهدیدات حوزه فضای مجازی و فعالیت گروهی منتسب به داعش که با زبان فارسی در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام آغاز شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در فضای مجازی نظارت‌های ویژه‌ای دارد.
وی افزود: در زمینه گروه‌های تروریستی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، ناجا اقدامات پیشگیرانه‌ای را انجام داده به طوری که برخی از این افراد شناسایی شده‌اند که در خارج از کشور مستقر هستند. عده‌ای از گروه‌ها در داخل که ناآگاهانه، دست به این اقدامات می‌زنند شناسایی و توجیه خواهند شد و اگر دوباره اقدام به این فعالیت‌ها کنند، با آنها برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
سردار اشتری درباره اربعین حسینی هم عنوان کرد: بارها همکاران اعلام کردند که گذرنامه معتبر در این ایام ضروری است و زائران باید به دفاتر پلیس+10 مراجعه و نسبت به دریافت گذرنامه اقدام کنند. وی با بیان این مطلب که آمادگی پلیس در این ایام چند برابر شده است، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم در این راستا صورت گرفته است. وی گفت: نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی آمادگی لازم برای برخورد با هر تحرک تروریستی را داشته و بموقع برخورد قاطع خواهند داشت.
تقدیر نمایندگان از پلیس
این در حالی است که روز گذشته 189 نماینده مجلس از اقدامات نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان تقدیر به عمل آوردند.
در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی ۱۸۹ نماینده در نامه‌ای از اقدامات شایسته فرماندهی نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان و برخورد با جرائم مشهود بویژه در حوزه تعرض به نوامیس مردم تشکر کردند.


Page Generated in 0/0051 sec