printlogo


کد خبر: 149047تاریخ: 1394/8/27 00:00
سرخط خبر

 سفیر هند در ایران خواستار برقراری تعرفه تجارت ترجیحی بین دو کشور شد.
 سیدهادی حسینی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تشکیل کمیسیون ویژه احیای وزارت بازرگانی در مجلس خبر داد.
 علی‌نعمت چهاردولی، عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه ‌ای کاش دولت پرداخت تسهیلات به خودروسازان را در حوزه مسکن انجام دهد، گفت: اگر اینگونه نشود آن وقت مردم شک می‌کنند که منافع شخصی وجود دارد.
 ایرج هوسمی، رئیس اتحادیه چایکاران کشور گفت: در فصل برداشت چای ایرانی متاسفانه شاهد ورود چای تاریخ گذشته خارجی هستیم که به نام چای ایرانی فروخته می‌شود.
 افشین کلاهی، رئیس تشکل‌های دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران گفت: قرار است برای پیشگیری از هدررفت سوخت، نصب جی‌پی‌اس روی خودروها براساس پیمایش سوخت اختصاص یابد و با وجود بیش از ۵۰ شرکت بخش خصوصی این پروژه به شرکت وابسته به یکی از نهادها واگذار شده که قرار است تجهیزات از رده خارج وارد کند.
 محسن جلال‌پور،‌ رئیس اتاق بازرگانی ایران از پیشنهاد تشکیل مرکز آمار بخش خصوصی از سوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: مقدمات تشکیل مرکز آمار در اتاق ایران از یک‌ماه پیش فراهم شده است.
 با دستور وزیر اقتصاد، سازمان مالیاتی بخشودگی و تقسیط مالیاتی شرکت‌های تعاونی کشور را بخشنامه کرد.
 رضا ترکاشوند، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغ تخمگذار گفت: هنوز مصوبه ۵ میلیارد تومانی دولت برای حذف مرغ‌های پایان دوره به اتحادیه پرداخت نشده است.
 علی قنبری، معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن اعلام این خبر که حداکثر تا 600 تن اجازه واردات برنج به بخش خصوصی داده می‌شود، گفت: وضعیت برنج امسال از سال گذشته بهتر است.
 مدیرکل دفتر میوه‌های سردسیری و خشک گفت: تاکنون ۵۴ هزار تن پسته به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار به بازارهای جهانی صادر شده است.
 سایپا در حالی هنوز به فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی اقدام می‌کند که براساس بخشنامه بانک مرکزی خرید خودرو با این وام از شنبه متوقف شده است.
 مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از افزایش ۲۰درصدی قطارهای این شرکت برای انتقال زائران اباعبدالله و زوار امام رضا(ع) در ایام اربعین خبر داد.
 


Page Generated in 0/0057 sec