printlogo


کد خبر: 149076تاریخ: 1394/8/27 00:00
اخبار

جلسه برای تعیین اسپانسر تیم‌ملی
جلسه کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای بررسی و تعیین اسپانسر تیم‌ملی فوتبال برگزار می‌شود. چند ماه است قرارداد اسپانسر فدراسیون فوتبال و تیم‌ملی به اتمام رسیده و صحبت از تغییر این اسپانسر به گوش می‌رسد. کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال بررسی پیشنهاد اسپانسرهای دیگر را به محمد درخشان یکی از اعضای این کمیته سپرده است.  قرار است جلسه کمیته بازاریابی برگزار شود و درخشان گزارشی از اسپانسرهایی که تمایل به همکاری با تیم‌ملی را دارند، ارائه کند.  این در حالی است که گفته می‌شود احتمال همکاری فدراسیون فوتبال با شرکت چینی «لی‌نینگ» زیاد است و شانس این شرکت برای بستن قرارداد با فدراسیون ایران بالاست.

رضایت قلعه‌نویی در پرونده شکایت از نکونام
امیر قلعه‌نویی از ادامه‌ رسیدگی به شکایتش علیه جواد نکونام اعلام رضایت کرد تا پرونده مختومه شده باشد. در حالی که قرار بود روز سه‌شنبه دومین جلسه دادگاه شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام برگزار شود،  براساس خبر رسیده، با پادرمیانی صورت گرفته از سوی اطرافیان قلعه‌نویی و نکونام، سرمربی سابق آبی‌پوشان از پیگیری ادامه شکایتش نسبت به جواد نکونام انصراف داده است. امیر عرب، معاون سابق باشگاه استقلال که عامل اصلی و واسطه‌ رفع کدورت و اختلاف بوده است در گفت‌وگو با ایسنا با تایید اعلام رضایت قلعه‌نویی گفت: روز سه‌شنبه دادگاه مربوط به شکایت قلعه‌نویی از نکونام بود که خوشبختانه با کمک شاهرخ بیانی و آرش برهانی موفق شدیم آقایان قلعه‌نویی و نکونام را با هم آشتی دهیم.

بارسلونا دست از پنهانکاری برداشت
باشگاه بارسلونا با عکسی که از لیونل مسی در تمرینات گروهی منتشر کرد، دست از پنهانکاری درباره این بازیکن برداشت.  احتمال حضور و بازی لیونل مسی و ایوان راکیتیچ در «ال‌کلاسیکو» شنبه هفته‌ آینده زیاد شده است.  روز دوشنبه این دو بازیکن آرژانتینی و کروات، بدون هیچ مشکلی با سایر هم‌تیمی‌هایشان به شکل گروهی تمرین کردند.  همچنین مارک آندره ترشتیگن، دروازه‌بان این تیم هم تمرین کرد. بازگشت مسی و راکیتیچ، 11 مرد لوییس انریکه را برای دیدار با ر‌ئال‌‌ماد‌رید مشخص می‌کند.   اگر بازیکن آرژانتینی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد، از روش 2– 4–4 استفاده نمی‌شود و اگر بازیکن کروات بازی کند، انریکه از این سیستم بهره خواهد برد و بوسکتس، راکیتیچ، آندرس اینیستا و سرخی روبرتو خط میانی بارسلونا را تشکیل می‌دهند و نیمار و لوییس سوارس در خط حمله بازی می‌کنند.

منظمی: لوزانو انتخاب درستی بود
امیرحسین منظمی انتخاب دستیاران ایرانی لوزانو را منوط به برگزاری جلسات کارشناسی دانست. پس از معرفی رائول لوزانو به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی والیبال، مدیر تیم‎های ملی به دفاع از این انتخاب فدراسیون پرداخت و گفت: لوزانو قطعا می‎تواند به تیم‌ملی والیبال کمک کند. وی با بیان اینکه لوزانو انتخاب درستی برای تیم‌ملی والیبال بود، دلیل آن را ملحق شدن وی به تیم در تاریخ 12 فروردین اعلام کرد. منظمی درباره اینکه برخی کارشناسان والیبال آندره آناستازی را گزینه بهتری برای هدایت تیم‌ملی نسبت به لوزانو می‎دانند این نظر را رد کرد و یادآور شد: آناستازی با برنامه جدیدی که به فدراسیون داد قرار بود 5 اردیبهشت به ما ملحق شود و تیم‌ملی را تحویل بگیرد و این در حالی بود که 25 اردیبهشت مسابقات انتخابی المپیک آغاز می‎شود.  وی تصریح کرد: لوزانو و سیچلو هر دو آرژانتینی هستند و می‎توانند در کمترین زمان ممکن با هم هماهنگ شوند، سیچلو 3 سال با تیم ما کار کرده و همه بچه‎ها را می‎‏شناسد و راحت‌تر اطلاعات تیم را در اختیار لوزانو قرار می‎دهد.

زهرا نعمتی دوباره طلایی شد و بر سکوی اول آسیا ایستاد
در آخرین روز از رقابت‌های قهرمانی تیروکمان معلولان آسیا در بانکوک، زهرا نعمتی، بانوی کماندار ملی‌پوش ایرانی موفق به کسب نشان طلا در بخش ریکرو مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا شد.  به گزارش ایسنا، نعمتی در رقابت‌های فینال رقابت‌های ریکرو قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند با حریف چینی خود روبه‌رو شد و با نتیجه 6 بر صفر به‌عنوان قهرمانی و نشان طلای آسیا دست یافت. به این ترتیب، زهرا نعمتی با کسب 2 نشان طلا و سهمیه پارالمپیک به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.


Page Generated in 0/0062 sec