printlogo


کد خبر: 149088تاریخ: 1394/8/27 00:00
سلام وطن

  برای اربعین پیشنهاد دارم که کانالی در تلگرام درست شود به زبان‌های مختلفی که در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند و این کانال در طول مسیر و روزهای پیاده‌روی در بین مردم تبلیغ شود تا هرکسی به کانال مربوط به زبان خود مراجعه کند. فکر
می‌کنم برای کار فرهنگی و تبلیغ انقلاب اسلامی حرکت مثبتی باشد.  شرکت‌کنندگان در اربعین عدد کمی نیستند و فعالان فرهنگی باید به فکر باشند.
یک هموطن

  با سلام! بنده فردی هستم متاهل، دارای پروانه نظام مهندسی در رشته تاسیسات مکانیکی و تنها درآمد زندگی‌ام از طریق نظام مهندسی است. متاسفانه طبق قانون جدید نظام مهندسی به بهانه ناپیوسته بودن مدرک کارشناسی اینجانب و همه مهندسان این رشته درسازمان نظام مهندسی کشور که حدود 5000 نفر
هستند پروانه اشتغال به‌کارمان تمدید نخواهد شد. و این یعنی قطع درآمد، بیکاری و ناامیدشدن این تعداد جوان تحصیلکرده جامعه‌مان. خواهشا با پیگیری این مشکل ما را یاری کنید.
ماشاءالله نظری از لرستان

  افرادی که در اربعین با خودروی شخصی به سمت ایلام حرکت می‌کنند جمعیت زیادی هستند و ایلام به پارکینگ تبدیل می‌شود. مسؤولان به فکر راه‌اندازی پارکینگ و امنیت این خودرو‌ها باشند تا مردم سفر آسان‌تری به عتبات داشته باشند.
سجادی

  حوادث پاریس دوباره موجب اسلام‌هراسی شده است تا جایی که دولت فرانسه می‌خواهد برخی مساجد را نیز ببندد ولی این کم‌کاری دولت ایران و کشور‌های مسلمان و عضو کنفرانس اسلامی است که نمی‌توانند با این اسلام‌هراسی مقابله کنند و در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی مردم را با اسلام اصیل آشنا کنند. سفارتخانه‌های ایران در کشور‌های اروپایی پس چه‌کار می‌کنند؟
بشارتی

  هنوز تعدادی از هموطنان کشورمان عزادار و داغدار حادثه منا هستند و برخی چشم‌به‌راه خبر یا تکه‌ای از گمشده‌شان هستند. اما دولت سعودی نتوانسته آنان را به ایران بازگرداند. این بی‌کفایتی نباید از یادمان برود و دولت باید از طریق حقوقی این مسائل را پیگیری و به مردم نتایجش را اعلام کند چراکه ما منتظر نتیجه آن هستیم.
سالارنژاد


Page Generated in 0/0049 sec