printlogo


کد خبر: 149105تاریخ: 1394/8/28 00:00
سرخط خبر

 محمدرضا نجفی‌منش، دبیر انجمن قطعه‌سازان با بیان اینکه استقبال مردم از وام 25 میلیونی خودروسازان را غافلگیر کرد، گفت: به دولت پیشنهاد شده است 100 هزار خودرو دیگر نیز با شرایط قبل به فروش برسد.
 در پایان معاملات دیروز بازار سرمایه دادوستد 356 میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش 70 میلیارد تومان در 28 هزار نوبت به ثبت رسد و شاخص بورس با افت
142 واحدی تا ارتفاع 62 هزار و 871 واحد عقب‌نشینی کرد.
 فروش شرکت خودروسازی رنوی فرانسه به ایران در دهمین ماه سال جاری میلادی برابر با مهرماه با افزایش حدود 5/2 برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو شد و به 6300 دستگاه رسید.
 اکاتی مرینی، وزیر خارجه یونان اواخر ماه جاری میلادی به تهران خواهد آمد و هیأتی 40 نفره از فعالان اقتصادی یونان در این سفر وی را همراهی خواهند کرد.
 مشاهد حسین‌سید، سناتور پاکستانی از حزب حاکم با تهدید ایران گفت: پاکستان پروژه توسعه بندر چابهار با تامین مالی هند را یک تهدید امنیتی تلقی خواهد کرد و آن را غیر قابل قبول می‌داند.
 وزیر نفت گفت:‌ در کمتر از 6 ماه پس از برداشته شدن تحریم یک میلیون بشکه نفت به تولیدات ما اضافه می‌شود و در مدت 2 سال دیگر به تولید قطر در زمینه گاز می‌رسیم و بیش از هزار میلیون مترمکعب گاز تولید خواهیم کرد.
 شرکت هواپیمایی تهران‌ایر با 9 فروند هواپیمای بوئینگ فعالیت خود را از دی‌ماه امسال در مسیرهای پروازی داخلی آغاز می‌کند.
 بانک مرکزی 7 اصلاحیه بر آیین‌نامه تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط انجام داد که یکی از موارد اصلاحی افزایش حد احراز اشخاص حقیقی و حقوقی به واسطه رابطه سهامداری با مؤسسه اعتباری در مصادیق اشخاص مرتبط از یک درصد به
5 درصد است.
 رویترز اعلام کرد: دولت استرالیا در راستای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن در این‌ کشور، دستور توقیف و فروش مجدد املاک خارجی‌ها را داد و مانع از خرید یک منزل 4/4 میلیون دلاری توسط یک ایرانی شد.
 رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی از تفاهمنامه 4 میلیارد یورویی این سازمان با شرکت‌های معتبر بین‌المللی اروپایی خبر داد و گفت: این موضوع در سفر رئیس‌جمهور به اروپا به احتمال زیاد نهایی می‌شود.
 190 استاد دانشگاه و فعال آبزی‌پروری در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار معرفی قانونی ماهی تیلاپیا به صنعت آبزی‌پروری شده و نوشتند: در حالی که پرورش این‌گونه در داخل ممکن است، برخی‌ها مدام بر طبل جلوگیری از پرورش داخلی آن می‌کوبند.
 وزیر نفت با اشاره به اینکه این وزارتخانه به بخش خصوصی بیش از 3 میلیارد دلار بدهکار است درباره طلب وزارت نفت از دیگر کشورها اظهار کرد که ما از هند بیش از 5 میلیارد یورو طلب داریم و از امارات و ژاپن نیز طلبکاریم، چراکه هر چه نفت به ژاپن فروخته‌ایم پول بخشی از آن در این کشور قفل شده است.
 یزدان سیف، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: تکنیکال سموم چینی که بخش خصوصی وارد کرده، از مواد نامرغوب و ارزان‌قیمت است و همین مساله باعث شده میزان جذب‌شان به محصولات بیش از حد استاندارد باشد.
 تولید  اتوبوس شهری LCK6120G شرکت پیشرو دیزل آسیا، اتوبوس (SITRA (C-300 شرکت هوراند خودرو دیزل، تولید اتوبوس دیزل شهری IRISBUS زامیاد، تولید اتوبوس سه‌محور شرکت عقاب افشان و تولید اتوبوس مان R07  شرکت یاوران خودرو شرق  در مهر 1393 به صفر کاهش یافت.
 


Page Generated in 0/0057 sec