printlogo


کد خبر: 149109تاریخ: 1394/8/28 00:00
سردار کمالی اعلام کرد
20 آذر آخرین مهلت پرداخت جریمه سربازی

گروه اجتماعی: مشمولانی که در مرحله نخست طرح جریمه ریالی سربازی واجد شرایط تشخیص داده شده اما تاکنون اقدام به واریز وجه نکرده‌اند، تنها تا 20 آذرماه فرصت دارند.
به گزارش «وطن‌امروز»، سردار موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب افزود: در مرحله اول ثبت‌نام مشمولان غایب قریب به 287 هزار نفر اقدام به ثبت‌نام در این طرح کردند و از این تعداد 167 هزار نفر تعیین تکلیف کرده و حدود 110 هزار نفر تاکنون نسبت به پرداخت جریمه ریالی خود اقدام نکرده‌اند که این افراد تنها تا بیستم آذرماه فرصت پرداخت جریمه ریالی را دارند. جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه اگر این افراد تا بیستم آذرماه نسبت به پرداخت جریمه خود اقدام نکنند چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: پس از این تاریخ برای این افراد برگه اعزام به خدمت صادر شده و همانند مشمولان غایب با آنها برخورد خواهد شد. کمالی تصریح کرد: ضمن اینکه در حال حاضر برنامه‌ای برای امکان ثبت‌نام دوباره این افراد در مرحله دوم طرح جریمه ریالی وجود ندارد و آنها امکان ثبت‌نام در مرحله دوم را نخواهند داشت.
وی افزود: بدیهی است با این افراد همچون دیگر مشمولان غایب برخورد شود از این رو بهتر است در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جریمه ریالی خود اقدام کنند. جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مرحله دوم این طرح بیان داشت: در اجرای مرحله دوم طرح جریمه ریالی سربازی که از بیستم آذرماه آغاز می‌شود علاوه بر مشمولان غایب دارای 8 سال غیبت و بیشتر از آن سربازان فراری که حداقل دارای 8 سال غیبت باشند مشمول این طرح قرار گرفته‌اند.


Page Generated in 0/0053 sec