printlogo


کد خبر: 149135تاریخ: 1394/8/28 00:00
اخبار

کیهانی: بهداد به المپیک می‌رسد
جراح بهداد سلیمی پس از انجام عمل جراحی روی زانوی وی این عمل را موفقیت‌آمیز عنوان کرد و گفت: بهداد سلیمی بعد از انجام فیزیوتراپی و ریکاوری مشکلی برای حضور در المپیک 2016 ریو نخواهد داشت. دکتر سهراب کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا در رابطه با وضعیت بهداد سلیمی پس از انجام عمل جراحی روی زانوی وی اظهار کرد: این عمل که برای بازسازی رباط صلیبی قدامی بهداد سلیمی بود، امروز با موفقیت انجام شد و در حال حاضر هیچ مشکلی برای وی وجود ندارد. وی در رابطه با حضور دوباره بهداد سلیمی در تمرین‌ها و رقابت‌ها افزود: از امروز(دیروز) کار فیزیوتراپی سلیمی آغاز خواهد شد و پس از ریکاوری بزودی قادر خواهد بود به تمرین‌های خود ادامه دهد. کیهانی در پایان گفت: من به جامعه ورزش این نوید را می‌دهم که عمل وی با موفقیت و به‌خوبی انجام شده و پس از گذراندن دوره ریکاوری، وی شرایط خوبی برای حضور در المپیک 2016 ریو
خواهد داشت.

اظهارنظر تمسخرآمیز زلاتان
کاپیتان تیم‌ملی فوتبال سوئد بعد از پیروزی این تیم در دیدار برابر دانمارک و صعود به مرحله گروهی یورو 2016 اظهارنظر تمسخرآمیزی را درباره دانمارکی‌ها بر زبان آورد. به نقل از DPA، تیم‌ملی فوتبال سوئد با درخشش زلاتان ابراهیموویچ یکی دیگر از مسافران فرانسه شد و جواز صعود به یورو 2016 را به دست آورد. سوئد که در دیدار برگشت پلی‌آف یورو 2016 در خانه دانمارک به میدان رفته بود، به تساوی 2-2 دست یافت تا در مجموع با نتیجه 4 بر 3 جواز صعود به مرحله گروهی یورو 2016 را به دست آورد. ستاره سوئد در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ بود که توانست هر
2 گل تیمش را به ثمر برساند. او در دیدار رفت هم یک گل به ثمر رساند تا بیشترین سهم را در صعود تیمش داشته باشد. زلاتان که بازیکن بسیار مغروری است، بعد از پایان بازی اظهارنظری تمسخرآمیز درباره تیم حریف داشت. او گفت: بسیاری بر این باور بودند که دانمارک آخرین ایستگاه من است و بعد از شکست در این دیدار، اعلام بازنشستگی خواهم کرد ولی من موفق و باعث بازنشستگی دانمارک شدم. کاپیتان تیم‌ملی فوتبال سوئد ادامه داد: بسیار خوشحالم که در این دیدار موفق به گلزنی شدم و زمینه‌ساز صعود تیم‌ملی کشورم به یورو 2016 شدم. لحظات بسیار زیبایی دارم.

کرار در آستانه قرارداد با نیروی هوایی عراق
باشگاه نیروی هوایی عراق از توافق با هافبک جنجالی استقلال خبر داد و اعلام کرد با این بازیکن به توافق نهایی رسیده است. به نقل از سایت «کل العراق» جاسم کرار، هافبک جنجالی استقلال به نظر می‌رسد سرانجام بعد از حاشیه‌های زیادی که داشت راه خود را از آبی‌پوشان پایتخت جدا کرده است. براساس نوشته این سایت عراقی باشگاه استقلال قرارداد خود را با کرار لغو کرده تا او دیگر جایی در ترکیب این تیم نداشته باشد و بازیکن آزاد به شمار ‌آید. هر چند خود کرار اعلام کرده بود می‌خواهد در لیگ ایران باقی بماند و سپاهان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است، اما به نظر می‌رسد چاره‌ای جز بازگشت به فوتبال کشورش ندارد و قرار است با نیروی هوایی عراق قرارداد امضا کند. صباح عبدالجلیل، سرمربی نیروی هوایی عراق در گفت‌وگویی که با سایت کل العراق داشت تاکید کرد باشگاه او با جاسم کرار به توافق نهایی رسیده است. او گفت: می‌توانیم بگوییم با کرار بر سر همه مسائل به توافق رسیده‌ایم و او بسیار به تیم ما نزدیک شده است. منتظر بازگشت کرار از اردوی تیم‌ملی هستیم تا قرارداد خود را با این بازیکن نهایی کنیم.

آینده نامعلوم نیمار در بارسلونا
به نقل از مارکا، پدر نیمار ادامه همکاری پسرش با بارسلونا را تایید نکرد اما گفت او دوست دارد در این تیم بازی کند و اگر مسائل مالیاتی که در این 2 سال آنان را اذیت کرده تمام نشود، این همکاری ادامه نخواهد یافت. پدر نیمار در این زمینه گفت: درباره تمدید قرارداد صحبت کردیم اما مسائلی وجود دارد که باید حل شود و به این ناآرامی پایان دهد. نباید این ناآرامی مالیاتی وجود داشته باشد و ما اطلاع نداشته باشیم که کارمان را به خوبی انجام می‌دهیم یا نه. باید بدانیم اسپانیا شرایط ما را می‌پذیرد یا نه. این وضعیت برای ما سخت است چون ما از برزیل و اسپانیا مورد حملات فراوانی قرار گرفته‌ایم.
 


Page Generated in 0/0084 sec