printlogo


کد خبر: 149147تاریخ: 1394/8/28 00:00
سلام وطن

 صدای سهامداران پدیده شاندیز را به مسؤولان برسانید و هزاران خانواده را از بیچارگی و شرمندگی زن و بچه و مستاجرانی که شرمنده صاحبخانه هستند و جوانانی که پس‌انداز خود را برای ازدواج سرمایه‌گذاری کرده‌اند و الان آه در بساط ندارند، نجات دهید.
شاکری
  از شورای نگهبان تقاضا دارم در انتخابات پیش‌رو بیش از پیش بر خط قرمزهای نظام و در تایید صلاحیت‌ها بر فساد‌های مالی  افراد نظارت داشته باشد تا مبادا انقلاب و مجلس به دست نااهلان بیفتد.
سالاری از کرج
   از طرف جمعی از خریداران فاز 8 مسکن‌مهر پردیس پیام ارسال می‌کنم. بسیاری از افراد واحدشان را مشخص کرده‌اند و مبالغ را به حساب شرکت ریخته‌اند اما حتی یک تماس گرفته نشده است تا از زمان تحویل یا روند کار به ما گزارشی دهند. سایت نیز هیچ اطلاعی در اختیار مالکان نمی‌گذارد. برخی از افراد که جانباز هستند توانایی رفت و آمد برای پیگیری ندارند اما مسؤولان هیچ توجهی نمی‌کنند که حدود 40 میلیون تومان را حدود 3 سال است به حساب‌شان ریخته‌ایم و این مبلغ به سختی جمع شده است. مهلت اجاره‌نشینی‌مان رو به پایان است، چه کنیم؟!
کوثری
 چرا دولت همان فرصت و سرمایه‌ای که هدر می‌رود تا مردم در شبکه‌های اجتماعی همچون تلگرام عضو شوند را در داخل و برای شبکه‌های اجتماعی داخلی خرج نمی‌کند تا آنها زمینه اشتغال و فعالیت داشته باشند؟!
طلوعی‌مهر
 واقعا متحیرم از رفتار بعضی‌ها؟! مگر نه اینکه این همه مدافعان حرم رفتند تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم، پس چرا تا به حال برای خانواده این شهدا نه گلی برده شد و نه شمعی نه حتی تسلای‌خاطری؟! فقط پاریسی‌ها انسانند؟! پس هموطنان خودمان چه؟! کو اثری از شمع و گل و پیام تسلیت و تسلای‌خاطری در مقابل منزل‌شان. اشک ریختن فقط برای سفارت فرانسه است یا گرفتن ویزا و...
ثمانه طاهری
 از مسؤولان درخواست می‌شود به دلیل خطرناک و حادثه‌خیز بودن جاده بین‌المللی امام رضا(ع) حدفاصل فرون‌آباد پاکدشت تا ورودی شهرک قیامدشت تهران نسبت به نصب روشنایی برای این محور حساس جهت جلوگیری از تصادفات اقدام کنند.
باقری


Page Generated in 0/0058 sec