printlogo


کد خبر: 149159تاریخ: 1394/8/28 00:00
نمایندگان مجلس در نامه به آیت‌الله لاریجانی و حسن روحانی خواستار شدند
دادگاه علنی نفوذی‌ها

گروه سیاسی: برخی نمایندگان مجلس در نامه‌های جداگانه به رؤسای قوای مجریه  و قضائیه تاکید کردند: با قاطعیت با کلیه اشخاص و رسانه‌هایی که خود را در اختیار اهداف دشمن قرار داده‌اند برخورد مقتضی صورت گیرد. به گزارش نسیم، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌های جداگانه به رئیس‌جمهور و رئیس قوه‌قضائیه خواستار رسیدگی به پرونده عوامل نفوذی دشمن شدند و بر برگزاری دادگاه علنی این افراد تاکید کردند.
متن نامه به رئیس‌جمهور به شرح زیر است:
«جناب آقای دکتر روحانی
رئیس‌ محترم جمهوری اسلامی ایران
ملت شریف ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی بالاخص در دوران پس از انقلاب در طول 8 سال جنگ تحمیلی و سال‌های پس از آن همواره شاهد دشمنی‌های آمریکای جنایتکار و متحدانش علیه خود بوده است.
حمایت‌های بی‌دریغ شیطان بزرگ از رژیم بعث عراق، طراحی و هدایت ترورهای متعدد سازمان‌یافته و ریختن خون علما، مسؤولان و دانشمندان ایرانی، اعمال سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی و... بخش اندکی از معاندت دشمنان این مرز و بوم است.
در این میان تلاش‌های دول استکباری در ایجاد فتنه‌های داخلی و اختلاف افکنی بین مسؤولان ‌نظام و ایجاد شکاف بین مردم در وقایع تلخ سال‌های 78 و فتنه 88 هیچگاه از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد.
آن هنگام که مطبوعات زنجیره‌ای در دوران اصلاحات به پایگاه دشمن و بلندگوی معاندین نظام تبدیل شده بود، این درایت و هدایت هوشمندانه رهبری معظم انقلاب و اقدام بموقع دستگاه‌های حاکمیتی نظام بود که دشمنان را در نیل به اهداف قلم به دستان مزدور استکبار
ناکام گذاشت.
حال که به فضل پروردگار، با استقامت ملت و به برکت خون شهیدان عزیزمان ایران اسلامی به اقتدار روزافزون در منطقه و سطح جهانی دست یافته است و ابرقدرت‌های جهانی در جریان مذاکرات هسته‌ای در مقابل اراده ملت و تدبیر رهبری تسلیم شدند، در دوران پسابرجام که دشمن به دنبال عادی‌سازی رابطه با ایران به منظور نفوذ در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور است ضمن تقدیر از عملکرد قوه‌قضائیه و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در برخورد با اجیرشدگان رسانه‌ای آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای اروپایی از جمله هلند و نیز دستگیری عوامل نفوذی و جاسوسی آمریکا در ایران از جنابعالی درخواست می‌شود:
1- ضمن پرهیز از هرگونه حاشیه‌پردازی به دستگاه‌های ذی‌ربط دستور دهید بدون ایجاد حاشیه امن برای برخی منتسبان و افراد نزدیک به مسؤولان دولتی، با قاطعیت با کلیه اشخاص و رسانه‌هایی که خود را در اختیار اهداف دشمن قرار داده‌اند برخورد مقتضی صورت گیرد.
2- به وزارت امور خارجه دستور دهید در چارچوب عرف دیپلماتیک و حقوق بین‌الملل اقدام مقتضی را برای برخورد با سفارتخانه‌های کشورهای مداخله‌کننده در داخل کشور و نیز مجامع بین‌المللی در خصوص مداخلات آنان در امور داخلی ایران به عمل آورند».
متن کامل نامه نمایندگان به آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه‌قضائیه هم به شرح زیر است:
«جناب آقای آیت‌الله آملی‌لاریجانی
ریاست محترم قوه‌قضائیه
ملت شریف ایران در طول تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی بالاخص در دوران پس از انقلاب در طول 8 سال جنگ تحمیلی و سال‌های پس از آن همواره شاهد دشمنی‌های آمریکای جنایتکار و متحدانش، علیه خود بوده است.
حمایت‌های بی‌دریغ شیطان بزرگ از رژیم بعث عراق، طراحی و هدایت ترورهای متعدد سازمان‌یافته و ریختن خون علما، مسؤولان و دانشمندان ایرانی، اعمال سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی و... بخش اندکی از معاندت دشمنان این مرز و بوم است.
آن هنگام که مطبوعات زنجیره‌ای در دوران اصلاحات به پایگاه دشمن و بلندگوی معاندین نظام تبدیل شده بود، این درایت و هدایت هوشمندانه رهبری معظم انقلاب و اقدام بموقع دستگاه‌های حاکمیتی نظام بود که دشمنان را در نیل به اهداف قلم به دستان مزدور استکبار ناکام گذاشت.
حال که به فضل پروردگار، با استقامت ملت و به برکت خون شهیدان عزیزمان ایران اسلامی به اقتدار روزافزون در منطقه و سطح جهانی دست یافته است و ابرقدرت‌های جهانی در جریان مذاکرات هسته‌ای در مقابل اراده ملت و تدبیر رهبری تسلیم شدند، در دوران پسابرجام که دشمن به دنبال عادی‌سازی رابطه با ایران به منظور نفوذ در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کشور است ضمن تقدیر از عملکرد قوه‌قضائیه و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور در برخورد با اجیرشدگان رسانه‌ای آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای اروپایی از جمله هلند و نیز دستگیری عوامل نفوذی و جاسوسی آمریکا در ایران از جنابعالی درخواست می‌گردد دستور دهید:
1- بدون ایجاد حاشیه امن برای برخی منتسبان و افراد نزدیک به مسؤولان دولتی، با قاطعیت با کلیه اشخاص و رسانه‌هایی که خود را در اختیار اهداف دشمن قرار داده‌اند برخورد مقتضی صورت گیرد.
2- ضمن پخش اعترافات عوامل نفوذی دشمن بالاخص آمریکا و انگلیس از رسانه ملی، با برگزاری دادگاه‌های علنی و تنویر افکار عمومی، ملت ایران را در جریان جزئیات اقدامات و ارتباطات این افراد قرار دهند».


Page Generated in 0/0063 sec