printlogo


کد خبر: 149268تاریخ: 1394/9/1 00:00
اخبار

تیم برانکو یک گل زد و 10 گل نزد!
 پرسپولیس موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل استقلال اهواز تا رده هفتم جدول صعود کند. تک گل این تیم را مهدی طارمی به ثمر رساند. در دیداری که از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پرسپولیسی‌ها موفق شدند تیم انتهای جدولی استقلال اهواز را شکست دهند. در این مسابقه پرسپولیسی‌ها از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و چندین خطر جدی هم روی دروازه تیم اهوازی به وجود آوردند. حملات این تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 20، مهدی طارمی موفق شد روی حرکت عمقی امیدعالیشاه و دفع توپ ناقص پرویز کریمی، دروازه بدون دروازه‌بان استقلال را باز کند. در ادامه 2 تیم بیشتر بازی را کنترل کردند و استقلال اهواز یارای مقابله با حفظ توپ پرسپولیس را نداشت و نتوانست بازی را در دست بگیرد. در نیمه دوم باز هم این پرسپولیس بود که بازی را توفانی شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی با حرکت خوب طارمی صاحب یک موقعیت شد که این مهاجم بوشهری، توپ را به تیرک کوباند.  مهدی طارمی در این نیمه در گل نکردن موقعیت‌های صددرصد گل یک رکورد جدید خلق کرد. او در واپسین دقایق بازی می‌توانست در یک موقعیت تک به تک به راحتی دروازه کریمی را باز کند، اما ضربه چیپ او با اختلاف کم از بالای دروازه بیرون رفت.

حسنی‌خو: به خاطر داعش ضریب امنیتی ورزشگاه‌ها تشدید شد
معاونت حراست وزارت ورزش گفت: با توجه به اقدامات تروریستی اخیر در اروپا و خاورمیانه ضریب امنیت در ورزشگاه‌ها را افزایش دادیم. رضا حسنی‌خو در گفت‌وگو با رکاپ، درباره علت تشدید تدابیر امنیتی در مدخل ورودی ورزشگاه‌های کل کشور اظهار داشت: با توجه به وضعیت فعلی به وجود آمده در اروپا و خاورمیانه ما هم باید به لحاظ امنیتی حساسیت بیشتری را در فضای ورزشگاه‌ها ایجاد می‌کردیم و علی‌القاعده به همکاران‌مان در حوزه‌های استحفاظی و امنیتی ابلاغ کردیم که دقت بیشتر و حساسیت بیشتری را در ورزشگاه‌ها داشته باشند. وی در پاسخ به این سوال که آیا این حساسیت‌ها به دلیل اطلاع از خبر بمب‌گذاری یا از این قبیل مسائل بوده، تصریح کرد: خیر، خبر خاصی نیست ولی ما باید ضریب امنیتی‌مان را بالا ببریم. بالاخره جمهوری اسلامی جزو آن اهدافی است که ممکن است خدای ناخواسته بخواهند به آن تعرضی انجام دهند و علی‌القاعده ما نیز باید دقت‌های لازم را پیش‌بینی کرده و با حساسیت بیشتری امنیت را برای تماشاگران فوتبال ایجاد کنیم. حسنی‌خو در پایان با اشاره به نام گروهک تروریستی داعش تاکید کرد: در کنار همه خطراتی که کشور عزیزمان را تهدید می‌کند موضوع داعش هم مطرح است. ما جدا از سایر کشورهایی که ممکن است هدف این گروهک قرار بگیرد نیستیم ولی به حمدالله و از صدقه سر خون شهدا امروز امنیت جمهوری اسلامی امنیت بسیار بالایی است. ما نیز باید دقت کنیم تا خدای ناخواسته آسیبی به هیچ یک از هموطنان‌مان نرسد.

اتهام تبانی در لیگ برتر تنیس
لیگ تنیس جوانان درحالی به روز پایانی خود رسیده است که اعتراض یکی از تیم‌ها به تبانی در دیدار روز چهارشنبه 2 تیم البرز گاز کیش و فولاد اصفهان شرایط صعود تیم‌ها به مرحله بعد را با ابهام مواجه کرده است.
به گزارش  مهر، این مرحله از لیگ تنیس جوانان در حالی امروز به پایان می‌رسد که اعتراض یکی از تیم‌ها به بازی مشکوک روز چهارشنبه سازمان لیگ را سردرگم کرده است البته به گفته رئیس سازمان لیگ هنوز شکایت رسمی به مسؤولان این سازمان نرسیده است ولی موضوع مطرح شده درباره تبانی تیم البرز گاز کیش در حال پیگیری است.ماجرا از این قرار است که تیم البرز گاز کیش که صعود خود را از این مرحله لیگ قطعی می‌دانست در حالی که در تمام دیدارهای گذشته خود با اختلاف زیاد حریفانش را شکست داده بود در اقدامی مشکوک با بازیکنان غیراصلی خود به میدان رفت و نتیجه را به تیم فولاد اصفهان واگذار کرد تا تیم اصفهانی نیز جواز صعود به مرحله بعد را پیدا کند. در مقابل تیم آکادمی تنیس استقلال که با پیش‌بینی قبلی خود بعید می‌دانست تیم البرز گاز این دیدار را واگذار کند از صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها بازماند. مسؤولان تیم استقلال در تماس تلفنی با سازمان لیگ نسبت به تبانی در این دیدار اعتراض داشته‌اند. موضوع مورد بحث آنها این است که چرا تیم البرز گاز باید از ضعیف‌ترین بازیکنان خود در این دیدار استفاده کند و شکست بخورد. اصغر غمناک، رئیس سازمان لیگ تنیس در این‌باره گفت: تا زمانی که این موضوع در کمیته انضباطی مطرح نشود نمی‌توانیم از واژه تبانی استفاده کنیم. هنوز شکایت رسمی به دست ما نرسیده است ولی ما خودمان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. اگر موضوع تبانی محرز شود و تیمی تحت این موضوع مقامی کسب کرده باشد حتما این رتبه و مقام  از وی پس گرفته خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0051 sec