printlogo


کد خبر: 149281تاریخ: 1394/9/1 00:00
سلام وطن

 خوب بود دوستان دولتی به جای این همه به‌به و چه‌چه آمریکا گفتن، این رژیم ظالم را بهتر بشناسند. با قطعنامه ضدایرانی حقوق بشری در سازمان ملل که از سوی آل‌سعود وحشی و ناجوانمرد و قاتل پیشنهاد شده بود و حمایت تمام‌قد آمریکای جانی از آن، برای هزارمین بار نتیجه دیپلماسی لبخند را دیدیم و معلوم نیست آقای دکتر ظریف که به قول برخی دولتی‌ها از بهترین دیپلمات‌های جهان است(!) تا کی می‌خواهد با لبخند به دشمنان، آنها را جری‌تر کند.       
مجید یوسفی
 اینقدر کشورمان سیاست‌زده شده که رئیس سازمان محیط زیست که باید به کارهای کارشناسی بپردازد، صرفا در تلویزیون دیده می‌شود و در حال دفاع از خود در مقابل بی‌تدبیری‌ها و ناتوانی‌هایش است. البته یقینا این‌کاره هم نیست و بیشتر به فردی سمپات و نه حتی
سیاست‌ورز می‌ماند و این موضوع و این شخص سطح کار را پایین آورده‌اند. خوب است مسؤول این شخص که به دلیل سفارش دیگری، او را منصوب کرده خدا را در نظر بگیرد و با برکناری این سمپات ناکاربلد و غیر کاردان، ‌فردی کارشناس را منصوب کند تا از این وضعیت خطرناک زیست‌محیطی رهایی پیدا کنیم. هر روز ماندن بیشتر این فرد برای آینده محیط زیست کشور و زیست‌بوم‌مان چندین ماه عقب‌ماندگی را در پی دارد.
نقوی
 بعد از برجام، اول شدیم حامی تروریست. حالا شدیم ناقض حقوق بشر. چند روز دیگر هم به اصطلاح تحریم‌ها را لغو می‌کنند، بعد دوباره تحریم‌ها را وضع می‌کنند به این بهانه‌ها. آنوقت ما بازنده برجام هستیم و مستکبران برنده!
862****0912


Page Generated in 0/0056 sec